Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Åh, vad glad jag blir! :)

Mina ältester kommer nog idag eller imorgon, får även hem folsyra som jag ska börja med :)

NILE90 skrev 2014-09-09 15:36:21 följande:

Jag vill ju följa er till plus så jag får väl stanna kvar här jag med så vi inte tappar bort varandra i vimlet av alla trådar. Nästa BIM 2/10 :) 

Sex-perioden börjar nog i morgon igen. :) 

• SecretlyMe

Ska jag gå på när jag fick ÄL sist så är det om ca 6-7 dagar ja :)

Bebben84 skrev 2014-09-09 16:11:41 följande:

Härligt! Du har ÄL om ca 6 dagar va? :)

• SecretlyMe

Har ikväll fått ett hemskt besked, men än hemskare för min syster.. Idag fick de veta, efter att ha legat på neonatal i 3v, att deras nyfödda har medfödd gråstarr.. På BÅDA ögonen.. Jag gråter för deras skull :'(

• SecretlyMe

Kram <3

Ang din fråga; lätt att nå = låg. Svår att nå = hög.

heyorange skrev 2014-09-09 21:35:23 följande:

Eller är den låg då? Förtydligar kanske vad jag menar...

• SecretlyMe

Jag tror "naturligt" funkar lika bra, inget annat har ju bevisad effekt :) Det kanske hjälper lite på traven, men tycker din idé låter kanon. Jag kör på ältester, folsyra och regelbundet sex :)

NILE90 skrev 2014-09-09 17:55:39 följande:

Håller tummarna för att vi alla tre snart ska ha ett litet frö i magen!

Ska precis åka och hämta ut vårt fertilitetsglidmedel som jag beställt tidigare, hoppas det gör susen! Hoppar nog över allt vad bisolvon och sånt tjafs heter denna månad, vitamintabletter och regelbundet sex får det nog bli :)

• SecretlyMe

Tack snälla du <3

heyorange skrev 2014-09-09 21:47:52 följande:

Tack :) tänker på er!!

• SecretlyMe

Hoppas dagen ändå varit bra för dig. Jag hoppas att mensen inte kommer nu. Kram :)

Milie skrev 2014-09-09 18:32:41 följande:

Jodå, det går bra. Jag är vid gott mod större delen av tiden även om jag var nära ett mindre sammanbrott idag på universitetet. Hehe. Men jag kan vara lättretlig i vanliga fall också, så det är inte jättekonstigt. Var bara lite extra känslig idag, men det är inget som märks utåt nått särskilt. Är på ÄL+9/BIM-4 men tänker inte testa något innan BIM.

• SecretlyMe

Ni är fantastiska, tack så mycket för era fina ord. Jag rasade lite, men ingenting jämfört med min syster. Men jag är en mycket sympatisk och empatisk människa och känner så otroligt mycket.. Jag hoppas att hela vår familj kan hjälpas åt tillsammans i det här, och se det positiva i att de kommer få en remiss till st Eriks samt en op där.

Jag håller tummarna för att ni i "positiva gruppen" har så fel så det bara skriker om det och får plus allihop. Kram på er!

• SecretlyMe

Jag ser :)

EmmaK1 skrev 2014-09-10 06:10:41 följande:

Blev väldigt paff imorse när jag testade mig och tyckte jag kunde se ett streck, vet inte om det syns få bra på bilden. Ska ta ett nytt test på fredag då jag inte riktigt litar på dom här billiga testerna plus att jag ska köpa ett cb digitalt för att va helt hundra!

• SecretlyMe

Sluta nu Bebben84, du vet att det inte är spök :) Grattis!!

Svar på tråden BIM September 2014