Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Lycka till :)

kasovi skrev 2014-09-18 19:08:17 följande:

Imorgon är dagen D!

Ska till MVC och göra graviditetstest.

Ringde o berättade vad min kropp håller på med, barnmorskan tyckte det lät som jag är gravid och sa att jag kan komma dit imorgon vid 8. Man kan ju hoppas iallafall :o

• SecretlyMe

Ändå har jag bara varit aktiv i två månader nu haha.. Gud vilken press FL kan sätta på en väldigt fort (men det beror ju på hur man är som person)

ÄlskarMina skrev 2014-09-18 19:50:03 följande:

Ja, att ta paus från fl kan vara nyttigt tror jag. Håller ändå tummarna att ni lyckas nu!

• SecretlyMe

Lycka till nästa omgång. Kram :)

1StoltMamma skrev 2014-09-18 19:27:18 följande:

Och där kom tant röd. Får hoppas oktober ger mig ett plus istället. Eller rättare sagt de ska ge mig ett plus haha! Grattis ännu en gång till alla som har fått plus och för er som väntar på bim håller jag tummar och tår för! Lycka till nu tjejer

• SecretlyMe

Förresten ; jag har haft mycket molvärk sedan i fredags förra veckan. Idag har det varit som mycket mensvärk. Har mycket flytningar (älsekret). Eftersom det pågått i en vecka nu blir jag fundersam? Googlar men hittar ju inget. Fick positivt på ältest igår men jag undrar fortfarande varför jag känt detta så länge och så starkt. Har ägget "fastnat"? Snälla kan nån hjälpa min förvirrade hjärna..

• SecretlyMe

Alltså inte lyckats släppa..

SecretlyMe skrev 2014-09-18 20:53:39 följande:

Förresten ; jag har haft mycket molvärk sedan i fredags förra veckan. Idag har det varit som mycket mensvärk. Har mycket flytningar (älsekret). Eftersom det pågått i en vecka nu blir jag fundersam? Googlar men hittar ju inget. Fick positivt på ältest igår men jag undrar fortfarande varför jag känt detta så länge och så starkt. Har ägget "fastnat"? Snälla kan nån hjälpa min förvirrade hjärna..

• SecretlyMe

Vad tråkigt att höra :(

Jag missunnar henne inte, men jag är så avundsjuk.. Jag har försökt njuta bäst jag kunnat, ta det med ro osv. Men nu när hon är gravid sjönk mitt hopp och jag vet inte varför..?

eagle87 skrev 2014-09-18 21:45:56 följande:

Förstår hur du känner... Min mans syster blev gravid innan mig o ja blev ledsen för jag ville vara först liksom... Hon pratade hela tiden om hennes graviditet.. Min enda önskan då va att åtminstående vara gravid innan hennes bf men nope hennes son föddes 4 v för tidigt 1 sept o jag e fortf inte gravid. Känns så jävla jobbigt o min man e så into henne o babyn. Har även 4 andra vänner som försöker vissa börja samtidigt andra senare.. Vill inte att alla dem ska plussa innan.

• SecretlyMe

Fan vad jobbigt!

S_Mamma skrev 2014-09-18 21:53:25 följande:

BIM 10 september.

Idag 18 september och ingen mens. Inget plus heller och jag blir tokig :(

• SecretlyMe

Jag blir fan tokig snart. Fortfarande älsekret som hållt i sig en vecka nu. Molvärk som vid strax innan mens fortfarande. Men tempen höjs inte?? Efter äl brukar jag ligga på över 37, imorse var den 36.6. Har jag ingen äl eller vad är det frågan om?? Fan vad frustrerad jag är. Inte kan jag sova heller, vaknade tvärpigg halv fyra...

• SecretlyMe

Jävla skit då. Fan vad värdelöst. Fattar inte, är det fel på testen eller våra ögon?? Verkar inte som att det är meningen att man ska testa innan mensen är sen. Är väl det som är nackdelen med tidiga test och fördelen men senare test..

Pyret 85 skrev 2014-09-19 05:09:22 följande:

Strecket igår va nog bara ett spökstreck. Gjorde två test nu och båda var tokblanka. Bläääää!!!!

• SecretlyMe

Håller med.

carolinheiner skrev 2014-09-19 09:13:47 följande:

Varför detta?! Så länge man inte får mens så e hoppet uppe.. Varför ha så bråttom med att tro att de inte har tagit sig? Får man mens fine.. Men inte bara för att man kissar neg två dagar innan! Å ja ja blir lite sur när man drar sånna slutsatser! Sålänge mensen uteblir håller vi uppe hoppet å stöttar varandra okey? Ingen hoppar över till oktober tråden eller blir bortplockade från BIM listan försen mensen kommer eller man fått bekräftat av gyn att man inte e gravid! :)

Svar på tråden BIM September 2014