Inlägg från: tillklaras |Visa alla inlägg
  • tillklaras

BIM September 2014

God morgon alla:)

Får jag vara med här, igen.? Jag var med tidigare, men tog en paus från fl eftersom jag kände mig så stressad och ledsen att det aldrig tar sig.. Men jag tänkte att nu tar vi nya tag! Jag känner igen nästan alla namn här, beklagar Pyret 85..:( <3

Kan någon vänlig själ lägga till mig?

Tillklara

Bim 1:a dec, tredje barnet (en änglason) 11:e försöket:/. 35 år

• tillklaras

Jag ser!!:)[quote=74297842][quote-nick]Malinbarre skrev 2014-11-06 18:05:17 följande:[/quote-nick][/quote]

• tillklaras

Åh, jag kan den där känslan..

Om det inte blir ett sent plus får du gärna hänga med mig till dec:) jag har Bim 1:a! <3.

Zora skrev 2014-11-06 19:35:50 följande:

Idag har jag gjort något som är mot mina principer.. Jag tog ett graviditetstest före Bim (Äl+11) Har ju hört om folk som får svaga plus på Äl+9 och allt vad det är och jag råkade ha ett RFSU test hemma och tänkte att om det är något borde jag iallafall se något svagt.

Med facit i hand kan jag säga att det var onödigt att ta eftersom det var helt sopblankt.. Hade lika gärna kunnat vänta in Bim på söndag och sparat pengar samt undvikit att någon tjänat pengar på min längtan...

Bara att invänta skitmensen och hoppas på 7:e försöket antar jag.

Det var första och sista gången jag tog ett test före Bim.

• tillklaras

Jag är kvar! Bim 1:a dec så äl troligtvis måndag.

Denna månad, och framöver hoppas jag, ska vi köra utan tester. Jag hoppas att jag kan släppa stressen lite att ligga på försök 10-11 :/

• tillklaras

Ååh, denna månad tänkte jag att vi skulle ta det som det kommer. Inga äl test, inte ha sex varje dag runt beräknad äl osv.. Och nu känner jag mig ändå jättestressad av att ha varannandags-sex och ingen koll alls på äl:/

Tänk om man bara kunde skita i det, och bli glad när det händer. Slippa denna berg-och-dalbana varje månad!

Äl i morgon tror jag.

Hur mår ni andra med äl snart? Pyret?:)

• tillklaras

Jag med!:)

Och nu...den långa långa väntan...

SRMmamma87 skrev 2014-11-18 07:36:53 följande:

ÄL idag

• tillklaras

Tack Pyret fina du!:)

Pyret 85 skrev 2014-11-18 09:36:40 följande:

lycka till du också med mysandet

Svar på tråden BIM September 2014