Inlägg från: tillklaras |Visa alla inlägg
  • tillklaras

BIM September 2014

Verkligen!

Jag testar först på måndag, då det är äl+9 eller +10.. Jag har tyvärr inga höga förhoppningar denna månad, men jag har två test hemma...;)

Lizzie09 skrev 2015-03-12 18:58:26 följande:

Testsuget har börjat kicka in nu, måste hålla ut nåågra dagar till *smileysymbol som tuggar frenetiskt på naglarna*! Har ju lovat mig själv att inte försöka, tänka eller fokusera på graviditet denna månad men det går verkligen inte att låta bli. Längtan efter ett litet barn är så fruktansvärt stor så vad jag tidigare har lovat mig själv är som bortblåst. Så bra gick det..

• tillklaras
    SRMmamma87 skrev 2015-03-13 12:58:35 följande:

Själv får jag foton från min mamma med små bebisoutfits hon stickat och texten "För framtiden"

Hur känner du kring det? Är det stressande eller fint? Eller bägge? <3
  • tillklaras

Inte nått alls tyvärr..jag tror det blir ett nytt försök i april för mig :/

Känner inte ett skit! Kanske lite pms bara. Hur mår du? Något som är annorlunda.?

att

Lizzie09 skrev 2015-03-14 15:52:11 följande:

Pyret och Tillklaras, känner ni något särskilt eller känner ni av några symtom? :)

• tillklaras

Hör med! Jag har inga förhoppningar (jo, givetvis lite) men det ska bli spännande i alla fall! Hoppas för oss i morgon.

Lizzie09 skrev 2015-03-15 14:37:22 följande:

Imorgon är det dags för test. Känner mig dock inte så supertaggad på att testa eftersom känslan säger att ett blankt test kommer stirra mig rätt upp i ansiktet. Men vi får se :)

• tillklaras

Tack! Jag vågar inte riktigt tro på det än, ska köpa fler test!:/ jag är på äl +9 eller +10, så det är ju lite senare än du är!

Pyret 85 skrev 2015-03-16 07:33:52 följande:

hur många dagar efter ÄL är du? Jag är också på BIM-4 men bara på ÄL+8.

• tillklaras

Lizzie! Jag ser något helt klart:). Är det äl +10 för dig?

<3

Lizzie09 skrev 2015-03-16 09:46:40 följande:

Man ser nog ingenting på den här bilden, den blev så himla dålig. Men gör ett försök!

• tillklaras

Tusen tusen tack för alla era grattis<3

Jsg blir så himla glad att jag fått hänga med er så länge:) jag tänker lura kvar här och heja på er tills ni alla plussat<3

Svar på tråden BIM September 2014