Inlägg från: tillklaras |Visa alla inlägg
  • tillklaras

BIM September 2014

Hoppas! <3

Bebben84 skrev 2014-09-09 08:18:18 följande:

Jag tycker att jag ser en skugga!

• tillklaras

Men åååh.. Mens. Fan!

Nästa Bim blir ungefär 8:e september:(

Jag börjar bli orolig nu eftersom det tar så lång tid.

Kan någon med dator snälla lägga till mig i nya fina listan?

Tillklara 35år 8:e försöket 3:e barnet

STORT grattis till alla plus!! Och alla som fortsätter-nästa månad är det vi, eller hur!?;)

• tillklaras

Såklart! Tusen tack-jag var lite sur-förvirrad..:/

Kram!:)

carolinheiner skrev 2014-09-14 12:13:22 följande:

8 oktober menar du va? Trist med denna jävla mens :( hoppas de e din månad i oktober :) men stanna kvar här ;)

• tillklaras

Åh vad spännande!!

Jag vet precis vad du menar för känsla:) man bara vet. Helt fantastiskt hur kropp och själ vet innan ett test ens kan påvisa:)håller mina tummar för dig!

carolinheiner skrev 2014-09-14 12:52:53 följande:

Förstår dig :( kommer vara likadan om min dyker upp om en v :( är 99% säker på att ja e gravid.. Har en känsla liksom som man inte kan förklara ;)

• tillklaras

Tack, ja-ja och nej. Första,vår dotter som nu är 2,5 år tog 1,5 år att bli till. Andra, vår son, tog bara tre månader. Han dog tyvärr ett par dagar efter födseln(dec förra året)Allt ser bra ut enligt läkare, jag tror det är sorg som kanske gör att det tar tid. Samma fina man:)

Fsh och amh. Jag ska kolla detta! Tusen tack<3

Det vackraste skrev 2014-09-14 14:44:04 följande:

Så ledsen för din skull. :(

Förstår att du blir orolig. Det är ju inget konstigt alls än men ja jag förstår att du är det.

Gick det snabbt med de andra graviditeterna? Samma pappa? Då du är 35 kan du ju kolla upp dina värden, fsh och amh. Har ingen dator så kan tyvärr inte lägga till dig. Håller tummarna för att kommande äl är er tur!!!

• tillklaras

hej alla!:)

Jag har inte skrivit mycket alls, håller mig i bakgrunden lite eftersom jag aldrig hinner skriva så flitigt:)

Äl över för denna månad tror jag nog. (Hade glad gubbe i går) vilket betyder att bim blir ca 11:e-lite senare!

Hoppas verkligen det blir ett frö denna månad-känslan är god!:)

• tillklaras

Vad roligt!:)

Ja! Jag har en bra känsla den här månaden. Jag vet att det är alldeles för tidigt men jag hoppas i alla fall. Vi får följas åt du och jag-fastän vi inte skriver så mycket;) håller tummar och tår för oss, och för alla<3

Zora skrev 2014-09-28 22:02:48 följande:

Hej! Här är en till som bara skriver då och då Tror vi har Bim ungefär samtidigt för jag hade glad gubbe igår morse! Hoppas verkligen det blivit något för oss båda den här gången

• tillklaras

TACK!! Nu Pyret borde det vara din, min och restens tur:)

Pyret 85 skrev 2014-09-28 22:11:13 följande:

Håller tummarna för er båda!

• tillklaras

Bim den 11:e ungefär och jag har en mycket sämre känsla än strax efter äl.. Lite molvärk men inget som tyder på att jag skulle vara gravid denna månad heller. Jag blir så nedstämd och rädd att det ska ta flera år. Första tog 1,5 år, andra 3 mån (gick bort strax efter förlossningen) och nu är vi inne på 8:e försöket.

Blä-dag helt enkelt! Jag ska försöka repa mig, mensen är ju faktiskt inte här än.;)

• tillklaras

Men ååh, jag blir så ledsen. Neg på äl+10 och jag antar att försök nr 8 misslyckats den med:( jag blir helt psykad av detta!

Tänk om jag bara kunde ta det lugnt och ta det som fet kommer!

Jag tar en paus från forumvärlden och hoppas att det får mig att slappna av lite.

Stor kram till er alla!<3

Svar på tråden BIM September 2014