Inlägg från: tillklaras |Visa alla inlägg
  • tillklaras

BIM September 2014

Hejar på er:)

Det tar en jävla tid ibland-vår dotter tog 1,5 år! Och inget var "fel", det bara dröjde.

Håll ut fina ni-jag tänker på er!

• tillklaras

Hej och glad midsommar fina ni<3

Secretly Me, jag beklagar vad du behövt gå igenom:(

Caroline heiner, hur mår ni? Är ni kvar på neo?:)

Milie, är bebis här än?:)

Massa kramar till er alla!

• tillklaras
    carolinheiner skrev 2015-06-21 03:24:47 följande:

Hej!! Nej vi e hemma sedan snart 3 v tillbaka:) blev utskrivna i slutet på maj. Conrad mår toppen å ja håller på att medicineras för depression och har fått en släng av posttraumatisk stressyndrom. Annars e de bara bra :) Hur e de själv?

Härligt att vara hemma:) och jag förstår att du har blivit traumatiserad och behöver hjälp. Vad glad jag blir att ni alla, under omständigheterna, mår bra. Vilken vecka föddes Conrad i?

Jag mår okej, har blivit sjukskriven nyss på 100% vilket känns skönt då tvillingar var något helt annat att vara gravid med:/. Jisses vad jag är trött. Går strax in i v 19 och har rul om en vecka ca. Vilken resa vi alla fått, och får göra!
  • tillklaras

Joli, jag skickar värme och styrka.

Det är inte ett lätt besked att få, jag har vänner som behövt hantera ett sådant svar. Jag hoppas att ni får barn på annat sätt, människor som innerligt vill blir de bästa föräldrar.

Får jag fråga vad det är som läkarna kom fram till?

• tillklaras

Dina test ser ut som mina på bim-4 eller 5FruA78:)

Jag håller tummarna för ett digitalt om några dagar!

• tillklaras

Grattis!:) åh vad roligt med plus i tråden:) heja allihopa!

Nostalgity skrev 2015-09-08 05:41:12 följande:

GRAVID 1-2 fick jag nyss! Shit?!

Det måste ju betyda att troligtvis blev jag befruktad på samlaget för 11 dagar sen

• tillklaras

12 veckor:) Stort grattis till en liten människa!!

Jag är i v 31 med tvillingarna-en pojke och en flicka. Stor som ett hus och väldigt trött. De kommer med ks i början av november:)

Milie skrev 2015-09-15 22:46:35 följande:

När jag skrev sist (20:e juni) var jag på BF+2, hon kom några dagar senare, den 25:e. Hon är snart 12 veckor. Hur går det för dig?

• tillklaras

Så jäkla mycket lycka till!! :)

SRMmamma87 skrev 2015-09-16 11:03:55 följande:

Idag ska vi på första mötet för utredningen. Hoppas på ombokning av diverse tester tex. Vul och spolning, samt öppenhet från läkaren om vad vi kan göra tex. Hormoner.

Önska oss lycka till är ni snälla. <3 Uppdaterar när vi varit där.

• tillklaras

Grattis!!!!:).

knaappeen skrev 2015-09-29 16:54:25 följande:

Blev visst ännu ett September-plus för mig. 1år o 4 dagar sedan första plusset!!

Junibebis IGEN.

BIM-2 inte på morgonkisset.

Chockad,inte riktigt fått in det ännu. De få symptom jag haft trodde jag inte va pga grav! Känner mig så ogravid .

• tillklaras

GRATTIS!!!

Även vi plusade på 18:e försöket med får första<3.

eagle87 skrev 2015-10-25 06:50:14 följande:

På 18 försöket lyckades vi!!!!

Ge aldrig upp!!!!! Tack för allt stöd vet inte va ja hade gjort utan er

• tillklaras

Eagle, jag beklagar.. Det är kanske till klen tröst-men jag har plussat precis efter mf -och många jag känner också. Kroppen hade liksom fattat läget.

Jag håller tummarna för er!

eagle87 skrev 2015-10-28 00:02:24 följande:

Tog ett nytt digitalt idag söm visade inte gravid. Ja vet att jag bland annat skrivit innan att hellre missfall än aldrig ett pluss ja vet inte hur jag känner om de längre. Försöker tänka hur de hade känns O få mens istället för pluss

• tillklaras

Jag tänkte idag, att jag har en förpackning Pergotime (enkel kur) som jag inte kommer att använda.

I morgon är det inskrivning för kejsarsnitt och på måndag kejsarsnitt för våra tvillingar.

Jag vet mycket väl att man inte får sälja receptbelagda läkemedel, men jag tänkte att någon av er kanske har regelbundna ul vid äl och kan kolla så ni inte producerar för många ägg på Pergo.

Om någon av er vill ha dem så säg till, så skickar jag!

• tillklaras

Nej, det var direkt efter en op i livmodern jag blev gravid. Jag hann aldrig börja med dem, men hade köpt ut dosen redan.

Om du vill ha dem är de dina!

eagle87 skrev 2015-10-29 09:35:05 följande:

Gud va tiden går fort :))

Tog du pergotime när du blev gravid me tvillingarna??

• tillklaras

:) oki!

Mf var samma cykel som op var, ett par dagar innan. Jag blev gravid med tvillingarna direkt efter op trots att de gjort ingrepp. Min bm sa att kroppen brukar vara mer benägen att behålla ev grav efter ett mf. För mig stämde det:)

eagle87 skrev 2015-10-29 13:31:53 följande:

Hej

Nej ja provat trots att jag redan har egen äl de hjälpte inte. Den månad ja blev gravid va utan medecin :) undrade bara för du ska få tvillingar. Tack ändå :))

Ditt missfall var de innan tvilling graviditet lr va de innan din första graviditet? Hur många veckor va du?

• tillklaras

Hej alla<3

Ville bara säga att jag hänger här hos er ibland och hejar i tysthet. Snart så! Jag vet precis hur det är att gå in på 16-17:e försöket och få minus igen. Ge inte upp!!

Stora kramar

• tillklaras

Hej fina ni!

Vissa av er följer jag nu på insta, men jag tänker på er alla<3

Beklagar stort Emmissara. Jag vet hur du känner<3 för oss tog det 1,5 år med första och 1 år nu med tvillingarna.

Grattis eagle87! Underbara nyheter!:)

Stora varma kramar. Det behöver vi alla

Svar på tråden BIM September 2014