BIM September 2014
Hejar på er:)
Det tar en jävla tid ibland-vår dotter tog 1,5 år! Och inget var "fel", det bara dröjde.
Håll ut fina ni-jag tänker på er!
Hejar på er:)
Det tar en jävla tid ibland-vår dotter tog 1,5 år! Och inget var "fel", det bara dröjde.
Håll ut fina ni-jag tänker på er!
Hej och glad midsommar fina ni<3
Secretly Me, jag beklagar vad du behövt gå igenom:(
Caroline heiner, hur mår ni? Är ni kvar på neo?:)
Milie, är bebis här än?:)
Massa kramar till er alla!
Hej!! Nej vi e hemma sedan snart 3 v tillbaka:) blev utskrivna i slutet på maj. Conrad mår toppen å ja håller på att medicineras för depression och har fått en släng av posttraumatisk stressyndrom. Annars e de bara bra :) Hur e de själv?
Joli, jag skickar värme och styrka.
Det är inte ett lätt besked att få, jag har vänner som behövt hantera ett sådant svar. Jag hoppas att ni får barn på annat sätt, människor som innerligt vill blir de bästa föräldrar.
Får jag fråga vad det är som läkarna kom fram till?
Grattis!:) åh vad roligt med plus i tråden:) heja allihopa!
GRAVID 1-2 fick jag nyss! Shit?!
Det måste ju betyda att troligtvis blev jag befruktad på samlaget för 11 dagar sen
12 veckor:) Stort grattis till en liten människa!!
Jag är i v 31 med tvillingarna-en pojke och en flicka. Stor som ett hus och väldigt trött. De kommer med ks i början av november:)
När jag skrev sist (20:e juni) var jag på BF+2, hon kom några dagar senare, den 25:e. Hon är snart 12 veckor. Hur går det för dig?
Så jäkla mycket lycka till!! :)
Idag ska vi på första mötet för utredningen. Hoppas på ombokning av diverse tester tex. Vul och spolning, samt öppenhet från läkaren om vad vi kan göra tex. Hormoner.
Önska oss lycka till är ni snälla. <3 Uppdaterar när vi varit där.
Grattis!!!!:).
Blev visst ännu ett September-plus för mig. 1år o 4 dagar sedan första plusset!!
Junibebis IGEN.
BIM-2 inte på morgonkisset.
Chockad,inte riktigt fått in det ännu. De få symptom jag haft trodde jag inte va pga grav! Känner mig så ogravid .
GRATTIS!!!
Även vi plusade på 18:e försöket med får första<3.
På 18 försöket lyckades vi!!!!
Ge aldrig upp!!!!! Tack för allt stöd vet inte va ja hade gjort utan er
Eagle, jag beklagar.. Det är kanske till klen tröst-men jag har plussat precis efter mf -och många jag känner också. Kroppen hade liksom fattat läget.
Jag håller tummarna för er!
Tog ett nytt digitalt idag söm visade inte gravid. Ja vet att jag bland annat skrivit innan att hellre missfall än aldrig ett pluss ja vet inte hur jag känner om de längre. Försöker tänka hur de hade känns O få mens istället för pluss
Jag tänkte idag, att jag har en förpackning Pergotime (enkel kur) som jag inte kommer att använda.
I morgon är det inskrivning för kejsarsnitt och på måndag kejsarsnitt för våra tvillingar.
Jag vet mycket väl att man inte får sälja receptbelagda läkemedel, men jag tänkte att någon av er kanske har regelbundna ul vid äl och kan kolla så ni inte producerar för många ägg på Pergo.
Om någon av er vill ha dem så säg till, så skickar jag!
Nej, det var direkt efter en op i livmodern jag blev gravid. Jag hann aldrig börja med dem, men hade köpt ut dosen redan.
Om du vill ha dem är de dina!
Gud va tiden går fort :))
Tog du pergotime när du blev gravid me tvillingarna??
:) oki!
Mf var samma cykel som op var, ett par dagar innan. Jag blev gravid med tvillingarna direkt efter op trots att de gjort ingrepp. Min bm sa att kroppen brukar vara mer benägen att behålla ev grav efter ett mf. För mig stämde det:)
Hej
Nej ja provat trots att jag redan har egen äl de hjälpte inte. Den månad ja blev gravid va utan medecin :) undrade bara för du ska få tvillingar. Tack ändå :))
Ditt missfall var de innan tvilling graviditet lr va de innan din första graviditet? Hur många veckor va du?
Hej alla<3
Ville bara säga att jag hänger här hos er ibland och hejar i tysthet. Snart så! Jag vet precis hur det är att gå in på 16-17:e försöket och få minus igen. Ge inte upp!!
Stora kramar
Hej fina ni!
Vissa av er följer jag nu på insta, men jag tänker på er alla<3
Beklagar stort Emmissara. Jag vet hur du känner<3 för oss tog det 1,5 år med första och 1 år nu med tvillingarna.
Grattis eagle87! Underbara nyheter!:)
Stora varma kramar. Det behöver vi alla