Inlägg från: VioloLaviose |Visa alla inlägg
  • VioloLaviose

BIM September 2014

SRMmamma87 skrev 2014-08-26 15:44:30 följande:

Det ser definitivt ut som så! Det skulle iof också kunna vara kvinnligt sex-sekret (som liknar äl sekret i konsistens) och även gammal sperma läste jag någonstans har samma konsistens. Men jag skulle tippa på ÄL-sekret! 

Ja men då är det nog äl idag haha :)

Vi hade sex igår och i lördags. Nu tänker jag, kan jag riskera att det inte tar sig om vi har ikväll? ????
  • VioloLaviose
    SRMmamma87 skrev 2014-08-26 15:48:45 följande:

Det känns som att det skulle vara större chans ju mer spermier det finns inne i dig. Tror inte det skulle skada era chanser att ha sex ikväll också, snarare öka dem. 

:) tack
  • VioloLaviose
    Det vackraste skrev 2014-08-26 16:03:03 följande:

Violo: Det vekar vara fertilt ja. ;)

Blir pang på när barnen somnat alltså (y) ;)
  • VioloLaviose

Åh nej... Vår yngsta var ledsen igårkväll och hade ont i magen. Det blev alltså inget där vår del. :( :(

Är det lönt att greja ikväll?

• VioloLaviose

Tjejer. Äl igår, nu räknar jag helt ärligt timmar tills jag kan testa.

Har testat positivt bim-6 en gång.

Jag har inget tålamooooood

Fördriva tiden lite? Haha vad för vagn har ni tjuvkikat på ? :)

• VioloLaviose
    EmmJo skrev 2014-08-27 19:59:23 följande:
    Vi har redan en Emmaljunga edge duo kombi. Sonen är endast två år så vi kör på samma :) ni då?
    Vi har en bugga som vi planerar ha nästkommande bebis i. Men känner jag mig själv rätt så blir det nog ett byte senare haha :) hur är edgen, bor ni på landet eller?
  • VioloLaviose
    EmmJo skrev 2014-08-27 20:23:24 följande:
    Vi bor långt uppe i norr, men inte på landet :) vi ville ha en rejäl vagn och vi visste att vi skulle få ett långt o stort barn och Emmaljungan kändes bra! Vi fick ta bort liggdelen redan vid fyra månader han var för lång. Så fick han ligga i voksin påsen men i sittdelen ( i fullt liggläge) nackdelen är att den är klumpig att ha med på stan o ha i bilen, men annars är vi sååå nöjda med den! Har kört den i snö, på strand och i slask och den är kanon!!
    Låter ju kanon.

Då måste ni verkligen haft en låååång bebis för edgen är väl enorm? :)
  • VioloLaviose
    Emmissara skrev 2014-08-27 20:24:29 följande:
    Jag har kollat på och drömmer om bugaboo donkey mono
    Ja de är fina! :)
  • VioloLaviose
    NILE90 skrev 2014-08-27 20:54:21 följande:

Hej och hå vad ni skriver mycket ikväll! Vi är mitt uppe i en budgivning på ett hus nu, känns skönt att ha fokus på lite annat än bara "tänk om jag är gravid?!". Mina bröst börjar bara ömma mer och mer nu, väldigt konstigt. Annars brukar ju ömheten avta typ nu.

Men åh vad spännande! Verkligen avis på dig att kunna släppa besattheten haha :)

Jag tänker börja sy tillbehör till min bugga.

Hoppas jag med kan släppa tankarna på nya graviditeter
Svar på tråden BIM September 2014