Inlägg från: Det vackraste |Visa alla inlägg
  • Det vackraste

BIM September 2014

kasovi skrev 2014-09-19 13:53:02 följande:

Ja, man blir ju väldigt fundersam när det inte är precis som förut. Men vi får se hur det blir. Kommer vara svårt att pricka ÄL nu när jag inte har en aning om när jag har BIM. Tänkte kanske gå på ett ungefär då den borde komma 3 oktober enligt min app :) Då blir det att ligga (i) nu i dagarna!

Trist. Tror dock att du måste få en blödning först så gamla slemhinnan försvinner och du får en ny näringsrik innan ny äl.
  • Det vackraste
    Pyret 85 skrev 2014-09-20 08:22:49 följande:

Grattis!!

GRATTIS! !!!

Det är en slump och nu kom tärningen rätt för er! Sååå glad för Din skull!! :)
  • Det vackraste

Har du inte tagit något test alls? Jag tror du är preggo

Emmissara skrev 2014-09-20 09:51:03 följande:

Fortfarande ingen mens i siktet är på bim+8 nu, mår mer och mer illa på mornarna, tänkte försöka ta ett test imorgon bitti om jag vågar :/

Det vackraste skrev 2014-09-20 09:51:35 följande:

GRATTIS! !!!

Det är en slump och nu kom tärningen rätt för er! Sååå glad för Din skull!! :)

• Det vackraste

Nejmen Grattis skulle till fruA78 såklart som plussat efter 11 försök.

Och skulle ej citera mig själv heller.......

• Det vackraste
    Malinbarre skrev 2014-09-19 20:18:42 följande:

Nog är det positivt :) men 5 timmar efter så börjar det bli svagare igen, varför?? :(

Lh ökning kan vara bara ett par timmar. Det sjunker ofta igen långt före ägget lossnar. Spelar ingen roll för bara det ökar nån ggn om så bara en timme så gör det att största ägget genomgår sista fasen och släpper ca ett dygn efter.
  • Det vackraste

Ja precis

Hur många dagar efter äl?

Beth1 skrev 2014-09-20 07:14:39 följande:

Tog ett test nu som var tokblankt. Testar igen närmare BIM eller på bim. Känns helt ok för jag förväntade mig egentligen inte att se något så tidigt. Tålamod helt enkelt

• Det vackraste
    Millannn skrev 2014-09-20 11:13:41 följande:

Hej tjejer!

Jag testade mig ju i igår på BIM-3 och då var det negativt. Det är BIM imorgon men på något sätt känna det som att den ej kommer komma imorgon, har inte haft nån mensvärk alls och det brukar jag ha nån dag innan. Har dock varit jättekänslig, irriterad, lite molvärk och trött som satan. Hoppas verkligen mensen inte kommer :)

Var det inte bim-2 sa du igår? ;) ja hoppas hoppas
  • Det vackraste

Grattis!

Fiiaaa skrev 2014-09-20 13:20:05 följande:

Stort tack hörrni! Har kollat på testet igen och det är inget snack - det är två streck, även om det andra är svaagt! Frågan är nu bara, är det ett spökstreck eller är det på riktigt? Det blir nytt test imorgon. Oj oj oj vad nervöst =)

• Det vackraste

Varje landsting har en egen fertmott. Bara ringa. Annars finns massa privata fertkliniker.

villbildafamilj skrev 2014-09-20 12:56:30 följande:

Nej vi har inte bokat något än, tänkte jag skulle ringa någon, var man nu ringer och se om vi kan få hjälp.  För detta är väldigt jobbigt. 

Tack så mycket, håller tummarna för er alla andra också! 

• Det vackraste
    Malvik skrev 2014-09-20 14:36:43 följande:

Har hållt mig lite i bakgrunden och följt er alla härinne sista dagarna. Tror att jag håller på att bli knäpp! Jag testade igår på BIM -6 och idag BIM -5, alldeles för tidigt att testa enligt alla "regler"- jag vet! Men... Såhär ser resultaten ut, tar såklart inte ut någonting förskott!

Svårt säga. Kan vara såna spök som kommer på alla test. Hoppas
Svar på tråden BIM September 2014