Inlägg från: Det vackraste |Visa alla inlägg
  • Det vackraste

BIM September 2014

Gravid kanske?

Pyret 85 skrev 2014-09-17 22:14:00 följande:

Ikväll har jag mått jätteilla och har massa sura uppstötningar. Var tvungen att kräkas precis.

• Det vackraste

Är nog så för dem ja. Har man som du en så blir det alltid den som släpper ägg men hade du haft två så blir det från den stock som har största ägget först som släpper och det är slumpvis

Vad hände när din äggstock "dog"?

Fian88 skrev 2014-09-17 22:49:00 följande:

Jag har bara en äggstock, den andra "dog" och opererades bort när jag var tio år, men har fått höra att den jag har kvar släpper ägg varje månad istället för varannan. Men ni med bara en äggledare har kanske äggstocken kvar ändå, eller? Är det därför "rätt" sida måste släppa?

• Det vackraste

Tror du får ett positivt test imorgon bitti ;)

Pyret 85 skrev 2014-09-17 22:33:33 följande:

Bim-4/äl+10 imorgon så ska ta ett test imorgonbitti. Nu ska jag bara försöka hålla mig från att kissa i natt. Kommer bli tufft.

• Det vackraste
    Minsko skrev 2014-09-17 20:30:08 följande:

Hjälp! Jag måste få hjälp att tyda detta ???? Tunt, tunt streck men ett streck är väl ändå ett streck?

Var bestämd på att testa imorgon bitti, men kunde inte hålla mig (BIM idag) ????

Vilket test är det där? Aldrig sett sån stav med ljusblå kork förut.
  • Det vackraste

Det är inte ältest du råkat ta då? :D Tänkte då de är såå starka bara 8 dgr sen äl! :)

Men är säkert gravtest, från testlagret? Har ältest hemma från rfsu som ser ut så men de är ju gröna och ditt är blått som testlagrets graviditetsteststickor.

Så konstigt att en del får solklart tokstarkt positivt gravtest en vecka sen äl och andra får vääänta å vänta och kaaanske får en ultrasvag skugga 11-12 dagar efter äl i bästa fall. :D

Och en del får inget alls förrän på bim eller den vecka efter bim tom!

Verkligen varierande hormonnivåer. Hopp allt går bra för alla iaf!

Nelly88 skrev 2014-09-16 15:01:17 följande:

Bim -6 idag. Sist plussade jag på bim -4. Hur tycker ni detta ser ut?

Inga symptom mer än molvärk. Liite smått illamående sen igår (mådde jättelilla första tre månaderna med första barnet, kräktes varje dag).

• Det vackraste

Hoppas hoppas!!!!!

FruA78 skrev 2014-09-18 07:01:19 följande:

Hej skulle någon vilja vara snäll och ändra mitt bim till den 20/9 fick Äl 4 dagar senare denna månad. Igår trodde jag mensen kom men det var bara blodblandad flytning som avtog på en gång. Brukar aldrig ha så innan mens annars så jag tog ett test och som visar svagt men vågar inte hoppas än. Tog ett test till imorse och anade lite starkare. Håller tummarna att vi har lyckas nu på 11 försöket.

Stort grattis till er alla som har plussat!

• Det vackraste
    TigerEmmlis skrev 2014-09-18 10:13:22 följande:

Någon får gärna ta bort mig från + listan! Mf idag!! Min cykel är konstig efter ma;t i augusti.

Bim blir i slutet på oktober igen skulle jag tro!? Om vi orkar igen.......

• Det vackraste

Låter ju verkligen som att du är gravid Vilket försök? Har du inte testat något alls?

joss82 skrev 2014-09-18 11:02:40 följande:
    Min mens brukar komma med buller och brak och världens mensvärk brukar komma samtidigt. Den här gången har jag fått ett par droppar blod på pappret under två dagar och idag kommer det lite mer. Dock sparsamma mängder (räcker typ med trosskydd) och ingen mensvärk alls. har istället från och till haft vagt illamående, känslig för dofter, känner mig liksom lite "sjuk", uppblåst och ömtålig i magen. Någon? Antar att det ändå är mensen som kommer, men skulle det kunna vara en graviditet i alla fall?
  • Det vackraste

Det kan man känna tidigt. Gjorde det förra året innan bim och test men efter bim och pos försvann det. :o Säkert plussar du!

Fiiaaa skrev 2014-09-18 11:21:46 följande:

Nu behöver jag hjälp! Alltså jag mår så illa. Det började igår och har eskalerat idag. Det är inte normalt. Men det är väl alldeles för tidigt att känna av eventuellt graviditetsillamående? (Är typ på bim-3/-4) Eller? Förra gången kände jag inte av nåt illamående alls förrän flera veckor in i grav och då var det ändå lindrigare än detta. Jag har kanske fått i mig nåt konstigt. Jag kan ju vara gravid ändå, men illamåendet kan väl inte bero på det så tidigt??

Svar på tråden BIM September 2014