maddie85 skrev 2014-09-26 14:19:28 följande:
Det är sant! Man brukar ju oftast känna själv men man är rädd för att missa rätt dagar
De där apparna är nog inget att lita på, ja det var den appen haha. Ska prova med mina ägglossningstest snart, jag hade tänkt att vänta och ta det lite lugnt men nu när min kropp återställde sig så fort så vill jag börja nuuuuu!
Usch jag lider med alla som måste gå igenom skrapning och då förstår jag verkligen att man måste vänta tills man är helt återställd.
Nu när jag tänkt så kommer jag vara livrädd (och glad förstås) om jag får ett plus snart, kommer ju inte kunna glädjas på samma sätt! Hur känns det för dig TS?
Det kommer säkert gå bra men känns det annorlunda denna gång?
Jag är förstås jätte glad, men som jag skrev i tidigare inlägg så är man ju rädd att lyckan ska ryckas ifrån en. Men jag försöker att inte tänka på det så mycket. Jag har fortfarande mina symtom, och inga blödningar. Sålänge det är så har jag bestämt mig för att inte oroa mig.
Jag var hos bm i onsdags. Fick en tid för UL den 27/10. Vägen dit kommer vara lång. Och väl där kommer jag nog spy av rädsla av att nåt ska vara fel på ul.
Nej, man kan inte njuta av graviditeten i början. Inte jag iallafall. Det är jätte synd för detta är ju något så underbart. Men rädslan har tagit över ALLT. varje gång jag är på toaletten kollar jag efter blod. Det kommer nog sitta kvar i psyket länge. Mitt missfall tog väldigt hårt på mig.
Och trots ny graviditet, som jag givetvis är väldigt glad för, så känner jag sorg över den förlusten som blev. Men jag försöker intala mig själv att jag mår bättre av att gå vidare och se allt det fantastiska med denna graviditet.
Jag kommer nog kunna gå vidare helt efter ultraljudet hoppas jag. Då är jag i vecka 13.
Man ska nog låta sig sörja, det mår man bäst av. Men det ska inte få ta över dig.
Det kommer gå bra nästa gång. Jag håller tummarna för er!
Kraaaam