BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Fick åka in en sväng på akuten igårkväll, lilleman hade 40,8 graders feber trots att vi varvat maxdos alvedon och ipren hela dagen (var 1,5 timma efter iprendos han hade 40,8). Snabbsänkan hade gått ner från dagen innan, och läkaren tyckte vi kunde åka hem och fortsätta försöka få ner febern. Lämnade in ett avföringsprov under dagen igår, men läkaren menade att även om det är typ salmonella eller liknande behandlas det inte om inte patienten är dödssjuk. Samma om det är något myggburet, typ dengusfeber. Nu hoppas jag denna feber snart försvinner, lilleman är så trött o slut. Äter nästan inget. Sover dåligt. Gnäller konstant. Är sig inte alls lik...
Igår beställde jag vyssan lull-tassar till Selinas säng. I vagnen somnar hon på max 5 minuter bara av att jag drar den lite fram och tillbaka men spjälsängen går absolut inte. Hoppas hon ska kunna börja sova där med hjälp av lite gungande:)
I övrigt har vi börjat renoveringen nu. Eller ja, rivningen iaf. Känns spännande att få göra om men gruvsamt också. Det är ju så mycket som ska göras och i TRE rum. Planen är ju att bli klara innan jag börjar jobba så vi har ett halvår på oss. Låter mycket men tvivlar ändå på att vi blir klara :/ nåja, en sak i taget:)