BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Nu kommer jag med ett gnällinlägg och förstör lite mitt i all gravidlycka här i tråden. .
Selina sover inte alls bra nu igen. Miljoner uppvak varje natt och jag är som en zombie. På dagarna är hon sååå gnällig.. Två tänder har precis tittat fram så det är väl en bidragande orsak. Sen tror jag hon har ont i magen för i normala fall bajsar hon rätt många gånger per dag, nu får vi vara glad om det kommer EN gång om dagen och då är det väldigt lite som kommer. Och så på det är hon frustrerad över att vilja ta sig fram men kommer bara bakåt. Det är med andra ord inte alls samma glada tjej som vi är vana.
Torktumlaren gick sönder här hemma i förrgår också:/ jag fick hänga upp bland annat 60 st strumpor den kvällen och insåg ju direkt att det var lika bra att beställa en ny torktumlare direkt för så orkar jag inte hålla på. Kul utgift nu till jul liksom.
En annan jobbig grej är att julen i år inte känns så rolig. Vi firar alltid hos svärföräldrarna och det brukar vara supermysigt. I år jobbar svärmor så vi blir hemma, bara vi fem. Jag känner mig pressad över att få till det så mysigt som möjligt för barnen och samtidigt hinna fixa allt möjligt i matväg. En skitsak egentligen men för mig är julen så viktig och nu kommer det inte bli som det brukar.. mitt i all trötthet känns det som att jag bara vill lipa över det:(