LillLouise84 skrev 2016-01-19 04:26:17 följande:
Här ligger jag 4.30 och tittar på tv. 03.00 vaknade lilleman och vägrade somna om. 3,45 gav jag upp och gick till soffan, då blev han ännu argare så innan det var klart så fick han välling. Nu håller han på att somna, men då ska pappan strax kliva upp och sen är hela cirkusen igång igen. Jag rymmer snart hemifrån bara för att få sova.
Know The Feeling! Vi får sova hyfsat just nu men jag vill också rymma hemifrån, vill bara ha en paus!
Känner mig totalt dränerad på energi (har känt så ett par veckor nu) och den senaste (helvetes-)veckan gjorde inte saken bättre direkt. Äldre dottern är inne på dag 5 utan mat nu så hon är fortfarande hemma från dagis. Är pigg och som vanligt i övrigt men vägrar äta. Selina är fortfarande extra gnällig och klängig efter förra måndagens incident.. vill helst hänga på min höft hela tiden. Och jag har ingen ork, varken psykiskt eller fysiskt. Vill helst bara dra täcket över huvudet och gråta en stund men det finns inte ens energi nog för att gråta. Vikten är åt skogen, har ingen aptit, alla kläder sitter fult, ansiktet är insjunket, huset förfaller, tålamodet är på noll, jag och sambon har inte haft sex på flera månader... vilket kap jag är!