BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
I natt sover jag i gästrummet och jag tänker INTE gå upp och pumpa. Efterlängtade helnattssömn!
I natt sover jag i gästrummet och jag tänker INTE gå upp och pumpa. Efterlängtade helnattssömn!
Jaha, då har appen slutat fungera igen...
Lilleman har lärt sig att åla sig fram... Skulle ha han på magen så han fick träna nacken o kanske vända på sig någon gång, men han hade målet rakt fram. Sparkade sig fram, drog upp knäna o fortsatte så.. Tog bara 30 sekunder så var han utanför mattan/babygymet... Nog känns det kul att han utvecklas men nu vill jag trycka på nödbromsen o bara ropa stopp! Går alldeles för fort :)
Men ec funkar på kiss också! Och bajsar man sällan borde det vara ännu enklare att bli blöjfri tidigt! Folke bajsar 4-5 ggr/dag :) Men självklart är det så att ec inte passar alla!
Vi ska ta sprutorna på fredag och sen ha grillningar med vänner på kvällen. Kanske är optimistiskt... Men jag hoppas på det bästa och att han inte får någon reaktion. Han har inte varit sjuk hittills, förutom att han var hes några dar i maj. Ta i trä.
Alltså, det här med vikten. Hur ligger ni till jämförde med startvikt? Jag har fortfarande en bra bit kvar och kan inte ha mina gamla kläder. Vägde ca 67 innan och var slank till mina 177 cm, nu väger jag 75 och har jättetuttar. Jag ser inte tjock ut, men det är inte jag, inget passar och jag känner mig som i undantagstillstånd. Jag fattar också att det inte gått jättelång tid och att man säger "nio månader upp, nio månader ner" men jag hoppades mer på " kilona rinner av en när man ammar". Jag vill reklamera. Jag vill ha tillbaka mig!
Jag köpte en bikini på Lindex med hög trosa. Fick ta stl 44 på överdelen. Herregud. Mina bröst är 85D nu, tidigare 75C. Men egentligen kanske de har minskat till 80 runtomkring, är inne på sista hyskan. Jag fick inga bristningar, men undrar ändå lite oroligt hur brösten kommer se ut sen. Jaja, det återstår att se, inte mkt att göra åt saken just.
Stackars er som inte får sova på nätterna. Jag går visserligen mata 2-3 ggr men får ändå 2-3 h sammanhängande sömn. Ovh varannan natt sover jag gott i gästrummet när min man tar bäbisansvar. Men på senare tid har W börjat snarka jättehögt, högre än en vuxen karl, så jag har svårt att somna även om han sover. Han har alltid snarkat och rosslar, men nu det rekord.
Jag kämpar fortfarande med mina gravidkilon, 4 kilo kvar efter den här graviditeten och 5 kvar sen första. Men det är i alla fall ett kilo mindre än förra veckan. I morse kände jag att det var dagen då det var dags att ta tag i fläsket. Så jag rotade fram skorna och kläderna och drog till gymmet. 8 minuter i 8 km/h sen var jag spyfärdig. Shit vilken brist på kondition. Sen körde jag lite olika maskiner och jag är ljusår ifrån formen före och mellan barnen. Förr sprang jag 4 km nu dör jag efter en.