BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Får gå lite långsammare och pausa ibland, men det är smällar man får ta ;D
Hmm...måste höra med er här. Har de senaste dagarna haft en konstig känsla av att typ ha en tampong/finger i slidan (ursäkta detaljerna) och varit öm och liksom känt mig kall där. Har undersökt och där är ju inget, men blir ändå inte av med denna skumma känsla. Någon som känner igen detta och vet varför man kan känna så här?
Vi ska åka till Thailand när jag är i vecka 25. Är det någon som har erfarenhet av längre flygresor när man är gravid? Förstår att det är viktigt att röra på sig mkt under resan men det lär inte vara några problem med tanke på hur toabesöksfrekvensen ser ut för mig just nu Tar hemskt gärna emot lite tips!
Hemma från hjärtultraljudet och allt såg bra ut. Har varit en riktig milstolpe för oss så nu äntligen ska det börja shoppas och njutas på riktigt! Var även hos min kiropraktor pga smärta i ländryggen och han sa att det var superviktigt att sova med en kudde mellan benen. I alla fall om man börjar få ont i nedre delen av ryggen. Har sett gravidkuddar på nätet men har någon testat det? Tycker de ser så enormt stora ut...