ToveS skrev 2015-03-15 08:51:29 följande:
Lite skönt får jag ändå tycka att fler har lite hjärnhandikappade män min bror sa till honom att han själv hade vit månad innan frun födde så min man skulle då inte klaga. Brorsan och hans fru fick dessutom barn i juli, lite värre period kan jag tycka.. Min man sa också men ett par öl gör väl inget, jag ska ju inte bli full! Men det handlar ju om tryggheten också! Att ha nån vid sin sida som stöttar en! Nä män fattar ingenting, min gubbe har snarkat hela jävla natten nu så ska nån kunna sova där han sover får han lösa detta nu, en bebis kommer inte heller kunna sova i det oljudet! Apoteket nästa!
Stort grattis till alla nya bebisar!! Fyy så avis jag är!! Stort lycka till!
Ja, det är värre att ha vit månad under sommaren än mars. Jag tycker dessutom att vår tajming, att föda i mars, är perfekt inför sommaren och rosé!
Jag förklarade för min man igår att det handlar om att jag vill känns mig trygg med att han är klar i huvudet när det gäller, och att jag inte kan räkna med det om han har druckit nåt, även om han själv tycker att han är spiknykter. Det kan ha gått fram. Oklart. Ikväll ska vi på middag, jag slår vad om att han kommer att ha glömt alla löften då.