ToveS skrev 2015-03-14 17:57:43 följande:
Så kul med alla bebisar som kommer! Vill att min också kommer nu!! Särskilt som min idiot till man tror han vet när den ska komma vill jag att den kommer snarast! Som jag misstänkte blev han sur för att han inte fick ta ett par öl ikväll när vi ska bort, sa att jag var egoistisk... Har tio dgr till bf.. Men han tror att den tidigast kommer 24e så då är det ingen fara Hoppas han beklagar sig sen över hur dum jag är så någon annan säger till honom hur jävla dum han är!
Jag hoppas också att din man får sina fiskar varma av någon utomstående. Min man skulle också ha vit tid från tre v före bf. Det har inte riktigt hänt, och det är väl ok om han tar en öl eller så nån kväll, men ikväll har han druckit flera glas vin och drinkar för hans bror fyller år. Han är inte packad, men jag hör på rösten att han har druckit. Nu verkar inget hända här idag på bäbisfronten, så jag är inte jätteorolig, men jag är inte heller glad över att han inte nöjde sig med två glas tex. Han tycker att statistiken är på hans sida, så HAN är inte orolig för att det blir förlossning i natt. Men det är ett värdelöst resonemang anser jag, detta är inte poker. Jag har 8 dar till bf, det vore ingen världschock om det drog igång nu.