Inlägg från: Pyret 85 |Visa alla inlägg
  • Pyret 85

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Jag har ont i magen på ett konstigt vis idag. inte så att jag är orolig eller så utan mer som träningsvärk fast jag inte tränat. Typ en "rastlös" känsla i magen, vet inte riktigt hur man ska sitta/stå/ligga för att det ska kännas bra. Jättesvårt att förklara. Antar att det är växvärk.

• Pyret 85
    Madelia skrev 2014-07-31 18:18:35 följande:
    Det är samma här, jag känner ingenting som tyder på en inneboende! Och får vänta 3 veckor med att se om något lever därinne. Tråkigt att gå runt och oroa sig :(
    var glada att ni får se så tidigt. själv får jag vänta 11-12 veckor
  • Pyret 85

Ingen bra dag. fortfarande ont som tusan i ländryggen. Vad kan detta vara? Började ju i samband med grav.

• Pyret 85
    Kpax skrev 2014-07-31 18:31:32 följande:
    Är det inte ganska vanligt med molvärk i ländryggen när man är gravid? En del får väl det i samband med mens också, det har jag fått någon gång. Har känt mig trött där liksom.
    ja det är liksom en trött känsla i ryggen. konstant. dag som natt och inget verkar hjälpa. Jag håller på att bli galen.
  • Pyret 85

Oj vad det skrivs i tråden. Hänger ju inte med Välkommen till alla nya och grattis till era pluss!!!

Vi har varit och bowlat ikväll och sen åt vi fondue och nu när jag kom hem var jag så illamående så jag var tvungen att kräkas.

Hade det tufft med kräkandet i förra grav också. kräkte från ca v.7 och genom hela grav.

• Pyret 85
    Lejonhierta skrev 2014-08-02 10:49:18 följande:

Oj, händer mycket i tråden då man inte är in och läser på någon dag. Hoppas du får ett bra besked @vaniljhjärtan.

Här är det lite oroligt fram och tillbaka, kroppen försöker stöta ut den döda tvillingen så jag blöder fortfarande, men ettan verkar må bra än sålänge. Trött som tusan och käkar mina järntabletter. Kaskadkräks några gånger per dygn och får ibland inte ens behålla vatten. Igår kväll började jag lipa då jag kräktes upp ett glas juice som kom både via mun och näsa eftersom det kommer så häftigt. Gör verkligen ont att få magsafter i näsan och i luftröret. Kände mig så jäkla liten och klen. idag har jag peppar peppar än sålänge fått behålla ett halvt glad pepsi, en kopp te samt en fralla och 4 salta kex, fördelat på två små måltider. Får en ofrivillig bantningskur -precis vad jag behöver -NOT. Är ju klent byggd sedan tidigare.

Hoppas ni alla får en fin dag. Kramar.

usch kan inte vara lätt. skickar en kram till dig och hoppas att du slutar kräkas snart!
  • Pyret 85
    Malinpetronella skrev 2014-08-03 09:33:04 följande:

Hej alla ???? jag plussade idag och bör vara i vecka 6 om jag räknar rätt... blir det mars eller april då som är bl tro?

finns en graviditetsuträknare här på sidan.
  • Pyret 85

det här med yrsel känner jag igen. så fort jag reser mig så snurrar hela världen. är dock duktig på att dricka mycket vatten.

illamåendet har känts bättre ett par dagar nu.

• Pyret 85

någon mer än jag som har GRYMT ont i brösten? att ta av BH:n är AJ AJ AJ!
    Ibland när man har barnen i famnen på jobb så råkar de sätta armbågen rakt på brösten och då håller jag nästan på att skrika av smärta

• Pyret 85

gick in i v.7 idag och ryggen har känts bättre nu i två dagar. Igårkväll när jag lagt mig kom jag på att jag inte haft ont alls. så det känns skönt,

Förutom brösten så har jag inga nämnvärda symptom. pyttelite illamående emellanåt men inget att snacka om.

Blir hälsosamtal hos BM på fredag.

Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?