Inlägg från: Pyret 85 |Visa alla inlägg
  • Pyret 85

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Regnblomman skrev 2014-07-27 12:31:02 följande:

Kan man tänka att lägga bf-listan i en egen tråd och att ts länkar den i trådstart så blir den enkel att hitta när den skall fyllas på?

jag fixar det, jag hade också den tanken men sen började någon annan med en. men jag startar en BF-listan tråd.
  • Pyret 85
    Teresiat skrev 2014-07-27 12:29:18 följande:

Upptäckte precis att jag börjat blöda lite :( jag DÖR om jag inte får komma in och göra ett ultraljud idag... Klarar inte av ovissheten. Sitter i kön till sjukvårdsupplysningen nu då det inte gick att ringa till kvinnokliniken eftersom de har telefonen stängd på helger...

Neej. Hoppas du får en tid idag, åk annars in akut.
  • Pyret 85

Jag och sambon hade sex i fredags kväll. efteråt när jag var på toa och torkade mig så kom det massor av rosa på pappret, blev ju såklart jätteorolig men efter att ha läst att man kan ha sköra slemhinnor under grav så bestämde jag mig att avvakta och åka in dagen efter om det inte slutat. När jag vaknade på morgonen var blodet borta och det har inte kommit mer. Så ja det var nog sköra slemhinnor på mig.

• Pyret 85
    Kpax skrev 2014-07-27 12:56:22 följande:

Jag vill också vara med på bf-listan!

7/3, 30 år, Västmanland, första barnet

Eller ska jag skriva i den andra tråden?

Jag kan lägga till dig.
  • Pyret 85
    Regnblomman skrev 2014-07-27 13:25:48 följande:
    Bra jag skriver in mig jag med, lite ot så gillar jag ditt nick här min gudfar kallas pyret och ska jag vara ärlig så har jag glömt vad han heter i verkligheten för alla säger bara pyret, även han när han ringer oss :) därför känns det lie konstig och kalla filuren i magen för pyret ju :) förlåt för ot
    Jag kallades pyret när jag var liten.
  • Pyret 85
    tovemaja skrev 2014-07-27 13:48:34 följande:

Hoppar också med här då jag inte är intresserad av fb. Bf ca 9/3 och det är första barnet. Har försökt i ca ett år och oroar mig självklart extra för att något ska gå fel nu... speciellt eftersom jag inte har några symptom.

Lågg gärna till mig på bf-lisyan. Fyllde 30 igår och bor i Östergötland

Grattis i efterskott

Jag har haft lite illamående på morgonen (behövde kräkas i måndags). Ont i ländryggen har jag och jag är tröttare än vanligt. Ont i brösten också (speciellt när BH:n åker av).
  • Pyret 85

Har också berättat för dom närmsta. Resten får vänta till v.12. Men man vill ju bara skrika ut det till alla. Hahahah...

Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?