Inlägg från: Pyret 85 |Visa alla inlägg
  • Pyret 85

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Teresiat skrev 2014-07-28 09:45:21 följande:

Har pratat med kvinnokliniken och de låter oss inte komma in för ul. Blir så arg och förtvivlad. "Vänta och se"...

Blöder det fortfarande?
  • Pyret 85
    Vaniljhjärtan skrev 2014-07-28 19:56:21 följande:

Tack :)

Hur mår ni alla?

Mår okej men lider i värmen de sista dagarna, och lite molvärk annars ska jag inte klaga :)

Jag mår bra, för det mesta iaf. Lite illamående emellanåt men bara behövt kräka en morgon. Ont i ländryggen men det går också i vågor. Vissa dagar har jag jätteont och vissa dagar känner jag inget.
  • Pyret 85

Enligt BM och sista mensen så är mitt BF 24/3. Men eftersom jag har stenkoll när ÄL skedde så vet jag att det är en vecka senare. jaja bebis tittar ju ut när den vill ändå.

• Pyret 85
    Mjao80 skrev 2014-07-29 17:15:59 följande:

Hej, jag hoppar in här. Detta är min fjärde graviditet. Har inga barn sedan tidigare men 3 ma bakom mig. Skrapad varje gång. Har varit inne på ett vul hitintills och sett ett pickande hjärta i vecka 6+5. Vulet var pga en störtblödning veckan innan. Fick en ny störtblödning (en dusch av färskt blod) dagen efter vul och har inte varit tillbaka på sjukhuset efter det. Lever nu på hoppet! Om allt är som det ska - vilket jag verkligen verkligen hoppas då vi försökt i tre år - går jag in i vecka 9 i morgon. Bf 10/3. Är 34 år gammal och har tid för nytt vul den 19/8.

usch vad jobbigt. hoppas verkligen att liten i magen vill stanna och mår bra denna gång.
  • Pyret 85

Här nere får man heller inte KUB eller VUL/UL så tidigt utan vi får snällt vänta till v.18. Men jag känner mig inte så orolig över det.

• Pyret 85

Alltså denna rygg har varit/är fruktansvärd idag. Ont nere i ländryggen intill ryggraden och det liksom strålar ut mot höfterna. Inget skönt. Hoppas det är bättre imorgon.

• Pyret 85

Vi bor i en trea men behöver ju större så att båda barnen och vi kan få eget sovrum. Men ingen brådska ännu känner vi.

• Pyret 85

Åh någon mer än jag som tycker veckorna segar sig fram?

Bara i v. 6 (5+0).

Ryggen känns iaf lite bättre idag. gör fortfarande ont men inte alls som igår.

välkommen till alla nya och grattis till era plus

kul att vara ett gäng nu ju.

Läste att ni diskuterat barnvagn. Vi har fortfarande en fullt fungerande sittvagn i källaren sen sonen, om jag kompletterar den med en mjuklift så kommer den duga bra. Sen tänkte jag inhandla en bärsjal också.

Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?