BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Vilken vecka är det dags för UL? Det står så olika, kanske är olika i olika landsting?? Det känns som en evighet tills jag får se livet i magen!
Vilken vecka är det dags för UL? Det står så olika, kanske är olika i olika landsting?? Det känns som en evighet tills jag får se livet i magen!
Jag hoppas att jag får göra ett VUL snart, jag kan väl alltid fråga BM om det på mitt första besök vilket är imorgon. Är nervös faktiskt!
Varit på inskrivning med maken nu... bm verkar helt ok. Så härligt att vara inne i systemet. Känns ännu mer verkligt... ul om ca 2 veckor trots att vi valde bort kub. Skönt! Om 6 veckor är det nytt möte med bm.
Pyret: hur går det?
fy Pyret så jobbigt! Kan du inte överdriva smärtan lite och åka in i alla fall? Så att du får veta!
Nu tänker vi strunta i vad de säger på gynakuten och åka in iaf. Smärtan är olidlig.
stor kram Pyret! Hoppas ni finner stöd hos varandra!
inga cravings och inga symptom. detta är en riktig spök-graviditet! Men när jag läser om era hemska foglossningar och illamåenden så få jag väl försöka vara glad istället för nervös... 16 dagar till UL.
Teresiat, är i 11+0 och känt il och hugg från vänster sedan vecka 6. Men inte alla dagar. Tror det beror på att det växer.