BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Jag blev lite osäker på hur jag skulle räkna, så jag la mig nog lite lägre än jag ska. Men det får jag väl justera sen isf, hellre det än att lägga sig för högt och bli anklagad för bidragsfusk.
Jag blev lite osäker på hur jag skulle räkna, så jag la mig nog lite lägre än jag ska. Men det får jag väl justera sen isf, hellre det än att lägga sig för högt och bli anklagad för bidragsfusk.
Tack för tankar kring babyskyddet. Ska verkligen räkna in vikten i det hela. Tror också att det är viktigt att man läser på hur man fäster allt. Kan verkligen tänka mig att det orsakar flest skador vid olyckor.
God jul på er allihopa!
Nu har jag 74 dagar kvar och mår helt ok. Blir lite extra bortskämd denna jul hos svärmor, och jag passar faktiskt på att njuta lite av det. :)
Handlade lite grann till bebisen häromdagen och vill verkligen rekommendera kappahls Newbie collection. Fantastiskt söta saker. Jag skäms lite ibland för att säga att jag hoppas att det blir en tjej så jag kan köpa alla dessa underbara klänningar!!
Tycker inte alls om färgerna de har nu på kappahl, ja flera andra också. Jag vill ha färgglada kläder även till flicka. Kan konstatera att nu då vi väntar en tjej så är det oftare jag hittar det finaste till pojk, dvs lite tuffare och inte så puttinuttit, men då jag fick sönerna så tyckte jag typ allt gick i marinblått. Suck
Min mage håller på att explodera känns det som. Igår låg jag större delen av dagen då det gör så ont i skinnet och jag är hungrig men det blir fullt efter två tuggor. Magen har växt så grymt bara över en natt och tarmarna ligger ihoptryckt och illamående är värre igen.
Jag har också börjat känna av illamåendet igen. Främst på natten, tror att det beror till största delen på sura uppstötningar så nu har jag inhandlat Novalucol.
Håller på att bli förkyld igen, bläh! Hoppas att det inte blir lika illa som förra gången bara...
Jag tar Rennie, men min halsbränna är inte hard core än. Hur har ni det med bristningar, åderbråck, svullna fötter och vatten i kroppen?
Jag har åkt på någon jäkla skit, allt jag äter åker raka vägen igenom magen och jag är hungrig som en varg och magen full med luft. Jag kollade mitt midjemått ikväll 4 cm mindre nu än vid förlossning förra gången, vart ska detta sluta?
Och så har man åkt på förkylning nr 7345 den här hösten (känns det som iaf, i verkliga tal förkylning nr 4 kanske ). Seg slemhosta i kombination med rethosta, lovely! Blir hostan lika illa som vid luftrörskatarren tänker jag fasiken kräva cociliana för jag pallar inte att hosta så mycket igen. Min hals har inte läkt helt från förra omgången märker jag nu dessutom, bläh!
Hoppas hoppas att jag är bra till nyår! Och helst innan dess för vi tänkte åka till Ullared och inhandla lite smått och gott till bebisarna och jag kan inte delegera ut det på maken, då får vi inte köpt hälften av det vi behöver typ
Någon som har en bra inköpslista att dela med sig av inför vårt besök?