BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Jo, det är ju en omställning men sambon är hemma hela sommaren så vi hjälps åt mycket :) Bosse är ganska klängig, vill gärna vara i famnen och sitta nära. Samtidigt som han är rätt busig, så det är ju en ständig vakt på honom. Han har dessutom lärt sig klättra upp på köksbord, köksbänk osv. I veckan föll han från fönsterbrädan i sitt rum... Man hinner inte med riktigt! Alma är hur snäll som helst, börjat vara vaken lite mer nu men jämt nöjd :) hoppas det håller i sig!
Hur går det för dig? :)
Här har jag en vecka kvar innan sambon får semester i 5 veckor, ska bli skönt att han kan hitta på saker med Olle på dagarna (typ gå på badet osv) så han får fullt fokus och leka av sig :) så himla trist att öppna förskolan här har sommarstängt, för hade gärna hängt där på dagarna :)
Men annars går det jättebra tycker jag, tycker nästan det är enklare med Olle och en liten bebis än Olle och vara gravid, DET vad tungt. Orkade inte lyfta, leka, springa runt osv, nu har jag mer ork!
Det enda som är jobbigt är att man helt förlorat sin "egentid", när Olle somnat för kvällen så vill jag passa på att ge Sigge närhet och låta han sova i famnen. Då blir det inte mycket tid för mig och sambon, eller tid att kunna långduscha (raka mig, inpacking, smörja in mig), träna, måla naglar och sånt man gör för sin egen skull. Men försöker tänka att den här tiden kommer snart försvinna och njuta av att han är så liten och go istället. Men nog saknar jag lite egentid!