BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Någon mer än jag som känner sig svullen och tung i underlivet?
Har känt när jag torkar mig att det inte känns som det brukar, känns liksom svullet..
Någon mer än jag som känner sig svullen och tung i underlivet?
Nej, det är inte mycket som känns som det brukar där nere. Det är svullet, svettigt, kladdigt och luktar annorlunda :)
Ja, visst är det underbart med denna tråd?!!
Jag har deppat över det extremt förändrade sexlivet i många veckor, men jag börjar förlika mig med att det är som det är. Mannen har inga problem med att jag är gravid eller så, men jag däremot verkar ha massa problem. Jag kan tänka på sex och tro att jag vill, men så fort vi försöker är jag helt avstängd och inget funkar :(
Jag hoppas i alla fall att vi kommer på banan snabbt efter förlossningen.
Jag har dom senaste dagarna tyckt att det känns sååååå länge kvar för mig och känt mig riktigt avis på alla här som har BF i början på mars. Även min kollega har fått sin bebeis och två andra från jobbet också.
Längtan har blivit helt extrem och veta inte hur jag ska klara mig ända till 28 mars (eller ännuuuuuu längre!!)
någon fler som har BF i slutet och känner lika?? Känner att det finns en risk att man blir sist i tråden haha..
Ni som haft problem med njuren, vilken sida är det man ska ligga på?
Jag har börjat få ont i höger njure, men internet gav mig ingen användbar information...
Vad fina magar alla har! :) här kommer en på min i v 34!
Vi har beställt en Emmaljunga super Viking :) stod mellan den och brio go next men valde tillslut Emmaljungan då vi ändå bor en bit upp och vi behöver ett par mer rejäla däck :) så kändes den stabilare än brion tyckte vi!
Fick förresten frågan från självaste svärmor i dag på ett kalas om hur många kilo jag har gått upp... Frågar människor verkligen om sånt??? Har inte problem med klappar på magen osv för det är ju med kärlek, men antalkilofrågan - den är väl jävligt onödig?
Vet du om apotek hjärtat har babybox? Frågade när jag var där men fick till svar att man var tvungen att anmäla på hemsidan för att sedan hänta ut i butik, men hittade inget på deras hemsida. Hon lät även osäker på om de fortfarande hade babyboxar.
Vi har Lloyds apotek här men där vägrar jag att gå in. En av deras anställda har påstått att jag behandlat hen dåligt pga hens ursprung vilket såklart inte är sant. Detta var på mitt jobb hen påstod detta och efter all extra tid jag lagt ner på hen så jag blev riktigt illa berörd av anklagelserna. Hen sa till en kollega till mig att hen vägrar att prata med mig och ett antal andra kollegor för att vi alla behandlat hen dåligt. Fine för mig men inte tänker jag fortsätta vara kund på ett apotek med sån personal. Inte ens för att få gratisgrejer.
Fick du vänta länge på den! Jag beställde för säkert två veckor sen men har inte fått någon än.