BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Ja tänk om jag har sån tur att det dåliga humöret tyder på att det är dags snart;)
Tycker det varit ovanligt lugnt med förvärkar ett par kvällar men igår och idag har jag känt av någon (igår kom de med 5min mellanrum). Känner dock inte att det är någon skillnad mot alla andra gånger det hållit på så jag vågar inte hoppas något.
Förstår inte varför jag känner mig så galet frustrerad? Känns som att jag redan gått över flera veckor och blir irriterad för varje dag som går utan att det händer något. Och sen inser jag att det faktiskt är 11dagar kvar tills det ens är BERÄKNAT att hända något.
Känner precis som andra i tråden förresten att det är en jävla tävling bland folk omkring en. Man ska föda FÖRE bf för att vara duktig och den som går över är det synd om. Man ska ha en snabb förlossning och klara sig utan smärtlindring för att vara duktig, annars har man inte gjort det lika bra. Man ska få en så liten bebis som möjligt, annars är det synd om en alternativt så är man inte lika duktig. Det där sista är för övrigt det jag stör mig på mest, att man SKRYTER och tycker man är duktig för att man får en LITEN bebis. Varför? Hade en släkting som var sååå stolt för att hennes barn vägde 2,9kg och "räknades minsann som prematur, sådeså", och hon trodde inte aaalls att våran skulle bli en liten bebis trots att tul visat det. När han kom ut och vägde mindre än hennes slutade hon prata med mig. Sjukt!