BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Inga bristningar eller liknade hör ännu.
Däremot fick jag igår uppleva en ny smärta igår. Vänstra höften värkte nåt enormt igår. Vi var på två julfiranden igår. När jag reste mig efter ett tag på första kände jag att höften inte var med mig riktigt. Tänkte att jag har nog suttit för länge sen och när vi på väg till nästa julfirande stannade till vid ica passade jag på att följa med in och röra på mig. Väl på nästa julfirande gjorde det så ont att maken fick hjälpa stötta mig vägen in. Ryggen började även värka också men det var ingen "ny" värk, den kände jag igen sen tidigare.
Väl hemma på kvällen så skulle jag byta om till pyjamas men det gick inte för det gjorde så ont i höften. Det gör ont när jag sitter, ligger och står men det är värre i rörelser. Tog evigheter att somna tanke på att en liten tryckte på urinblåsan och det var ett projekt att försöka resa sig ur sängen och ta sig till badrummet. När jag väl fick sova blev bättre men jag har fortfarande rejält ont. Ryggen värker inte alls efter natten men istället har högra sidan höften börjat gjort ont. Antar att det är foglossning jag känner då jag även har känningar runt resten av bäckenområdet. På tisdag har jag en tid hos barnmorskan så får se vad hon säger.
Bebisen är iaf pigg och har sparkat hela morgonen så alltid nåt. :)