Inlägg från: Misty W |Visa alla inlägg
  • Misty W

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

V.30

• Misty W
    JhjärtaK skrev 2015-02-07 22:04:33 följande:
    Fin mage! smile1.gif
    Tack! Tänk 5vevkor till på den & själv vågar jag inte tänka hur den ser ut i v.39 när det är dax för snitt ;)
  • Misty W

LillLouise: jag har oxå min tredje natt från hell med halsbränna. Vaknar, måste sätta mig upp å trycka 2 Novalucol sen kanske jag kan somna om. Blir tokig snart!

SvanE: skönt att du får hjälp! Vilken vecka är du i? Jag lider med dig, gravid & magsjuka är döden! Krya på dig!

• Misty W
    SvanE skrev 2015-02-08 08:13:16 följande:
    Tack!:) jag är i v.34+5, han får gärna stanna ett tag till så hoppas det lugnar ner sig nu, mår mkt bättre nu iaf och inte fått nå fler sammandragningar!
    Jag håller alla tummar & tår att du mår bättre snart & att han ligger kvar tills det är dax :)
  • Misty W
    LillLouise84 skrev 2015-02-08 08:22:17 följande:
    I natt har jag legat och tänkt aldrig mer gravid rätt många gånger. Novalucol är min sängkompis och många kuddar.
    Haha.. Exakt så gick mina tankar i natt :)

Tur att det snart är över!!! ;)
  • Misty W
    snö 81 skrev 2015-02-08 11:20:09 följande:

Dagens mage, 34+0 phpJFrgWy87763.jpg

Vilken fin mage! Jag tänkte lägga in en på tisdag när jag är i 35+0 & sen min sista den 9 eller 10/3 då är jag i 38+6 eller 39+0. Beroende på när dom vill ha in mig på morgonen för snittet :)

Av dom få magar som hamnat här så känns det som vi har lite lika magar, och väldigt runda.
  • Misty W
    Cymi skrev 2015-02-09 01:08:53 följande:

Är det någon mer som fått problem med huvudvärk? Jag hade det i början av graviditeten men sen har varit bra, och nu har jag haft ont i huvet konstant i en vecka, Alvedon gör typ inget. Säkert dels spänningshuvudvärk, kan ju knappt sova skönt längre :P ska iaf till bm på onsdag så får se om järnvärdet kanske sjunkit trots tabletter...

Jag har börjat få på nätterna & på morgonen. Drar mest över vänster öga, men jag tänker som fig att det nog är sömnen å kanske förändringen av kroppen dom ställer till det. Så länge babyn far runt så tänkte jag att det nog är lugnt.
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?