BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Jag får också kommentarer om att jag är stor, men det stör mig inte, jag håller med dem! Ser ut som en val! Jag har lyckligtvis aldrig haft några större problem med min kropp, och har inte en kroppstyp som får kommentarer, i så fall hade jag säkert känt annorlunda nu! Att folk inte bara kan vara tysta, de vet aldrig vad mottagaren känner för sin kropp -tjock eller smal.
Min kost har spårat ur och jag har lagt på mig rejält med fett märker jag. Det känns jobbigt, och från och med imorgon ska jag skärpa mig. Absolut inte banta, men äta betydligt mer grönsaker och mindre mackor och andra snabba men kassa lösningar. Jag har bara varit så himla trött och jobbat så mycket att jag inte haft ork. Dumt.
Min sambo föreslog (efter att ha läst i en av böckerna vi fick hos BM) att jag skulle börja träna. Jag blev jättearg och sårad, och började storgråta. Han menade inget illa, han hade bara läst att det skulle kunna underlätta graviditeten och förlossningen. Men jag tolkade det som att jag var oduglig och lat, och blev dessutom ledsen över att han uppenbarligen inte fattar hur trött jag är, hur ont jag har, och hur mycket jag gör hemma (förutom att jobba heltid då).
Uuuuh, längtar tills bebisen kommer ut i världen, och jag får tillbaka kropp och förstånd :)
p.s kan av n[gon anledning inte skriva de 3 sista bokst'verna i alfabetet nu...