BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
BMI på 25 så mittemellan skulle jag säga. Har en bild men man ser mitt ansikte och är lite bar osv. ...lite för mycket för att lägga upp i "öppen" tråd. Kan p,:a dig om du vill?
BMI på 25 så mittemellan skulle jag säga. Har en bild men man ser mitt ansikte och är lite bar osv. ...lite för mycket för att lägga upp i "öppen" tråd. Kan p,:a dig om du vill?
Härligt! Jag har typ gått från fyra tabletter per dag till en på kvällen, snart kanske mitt släpper också :) hoppas hoppas!
Hur brukar det vara i matbutiker, får man havandeskapspenning? Sitta i kassan kan ju inte vara en dröm direkt med liten blåsa men det kanske är sånt som inte tas hänsyn till?
ska försöka lägga upp en ikväll... :D
Du kan alltid söka havandeskapspenning. Hörde från en kontorist på en icabutik att typ varannan på den ica fick igenom det.
Fast även om du får igenom havandeskapspenning måste du inte använda det. Om du får det beviljat (tidigast 60 dagar före Bf) så kan du ändå jobba så långt du orkar, man fyller i från vilket datum man började ta ut det. Orkar du inte men inte har havandeskapspenning så måste du ta föräldradagar eller bli sjukskriven.
Lite sådär tänker jag med, är alltid den som säger ja till jobb och ställer upp! Men det här har ju fått en att tänka om, det handlar ju om viktigare saker nu;) att gå och jobba när man har ont/mår dåligt kan ju inte vara bra varken för dig eller den lille därinne!
Nu har vi gjort ul. Bm sa att allt såg bra ut och så lyssnade vi på hjärtljudet. Blev flyttad från 13+0 till 12+1.. Antar att det är ganska normalt att få BF framflyttad när man har en cykel på 31-34 dagar. Apparna räknar ju på 28dagars cyklar.. Eller vad tror ni? Gruvar mig att berätta för jobbet. Tänk om det händer något? Då har jag berättat och sabbat för min karriär lite i onödan. Snart är det konferens så känner mig tvungen att berätta innan den då jag inte pallar fejkdricka.
Min gravidmage... Chefen asgarvade igår då hon såg mig. Hon hade läst att jag har stor mage för att vara v 12 men inte så här stor. Väger nu 60 kg och är 171 cm lång, så det är verkligen bara mage....
Ja, det skulle jag också verkligen vilja veta! V12-14 sa min bm. V12 sa min bästis. Aldrig sa en annan kompis. Jag har ibs - undrar om det bidrar till att tarmarna är i total uppblåst protest?
Fick minsta möjliga risk på KUB, något förvånande med tanke på min ålder. De kunde inte använda blodprovet pga den döda tvillingen. Men de valde att beräkna både med och utan och fick samma resultat 1:20 000.