BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Testade om lilleman kunde hålla upp huvudet och det kunde han knappt alls. Blir mera övning på mage nu.
Testade om lilleman kunde hålla upp huvudet och det kunde han knappt alls. Blir mera övning på mage nu.
Ni som ammar känner ni när mjölken "fylls på"? Det gör ganska ont, ilar och stramar, kan vara både under amning och inte. Kommer inte ihåg att det gjorde så ont förra gången... Brukar gå över efter typ 20 sekunder...
Dom är verkligen så söta när dom ler. Sån ren, oförställd glädje
Glömde säga att ni har himla fina barn september och Mullan! Även fin bild igår (?) KarinIngrid! Kul med bebisbilder!
Jag har fortfarande inte en aning om vad jag ska ha för preventivmedel och ska på efterkontrollen om 2 timmar:/
Någon spiral blir det inte då den jag hade sist gjorde konstant ont och startade mina evighetslånga menstruationer som höll i sig flera år (tills jag blev gravid) även fast spiralen togs bort.
P-piller är det laktos i så det går bort.
Allt annat med hormoner i är jag också tveksam till. Min mage har ju inte direkt reagerat bra på det jag provat tidigare och dessutom är jag en sån som lätt blir deprimerad av hormonella preventivmedel.
Det jag skulle kunna tänka mig att prova (igen) är p-ring. Sist mådde jag inte bra av den men är villig att prova igen, det kan ju funka bra nu. Sen vet jag inte hur det går med p-ring kombinerat med amning men det har väl BM koll på.
Hur dåligt jag än mår av hormoner känner jag att det nästan är ett måste om jag ska få ordning på mensen.
Var förbi stan idag för skulle köpa isformar i silikon (för att frysa in bröstmjölken), men kom hem med allt utom det... Köpt sånt som sambon förbjudit mig från, ett nytt ljusfat, flera ljushållare, korgar i koppar osv... Bara krimskrams som han kallar det... Men, efter hans suparhelg ligger han redan på så mycket minus så tror inte ens han kommer yttra sig. För hans skull. Nu ska jag ta o beställa en ny matta till vardagsrummet också, det är verkligen inte praktiskt (men snyggt!) med vita mattor har jag lärt mig av egen erfarenhet..;)
Använder någon av er PayPal? Jag är löjligt rädd för allt som har med pengar att göra, men visst är det säkert? Och det stämmer att det blir ett påslag på max 4% om man handlar i utländsk valuta?
Jag vill beställa wallstickers från en amerikansk sida, och det funkar inte med mitt kort, så de rekommenderar Paypal.
Alternativt: Jag vill ha wallstickers i form av svarta prickar. Behöver rätt många, så jag är inte så sugen på Ferm Livings som kostar 150:- för 54st. Några tips?