Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

ulfsas skrev 2014-09-25 17:47:37 följande:
    Slående låg nivå.

G: var skulle man förvara chems på planen någonstans? Vet du det?
    .
    Det blir nästa fråga vi får ta itu med, men det primära är att vi först nu klart bevisar att chemtrails är en realitet!

:yes::yes::yes:

IPPC erkänner i sin senaste klimatrapport att Chemtrails är verklighet, och kräver att besprutningen ska fortgå !!!

.

• Gudasänd
    EnAnonumius skrev 2014-09-25 19:35:28 följande:
    Piloten Ulfsas är nämligen ett mycket bra häst att satsa på i detta ämne.
    .
    Hur kommer det sig att du väljer att lita på en uppenbar förnekare, framför att lita på piloter som VERKLIGEN VET att Chemtrails-besprutningen pågår, och det i stor skala framför allt i Kalifornien, där man har börjat skörda resultaten av dessa Chemtrails-besprutningar !!!

Hur kommer det sig att du väljer att förneka piloter som är öppna och ärliga med Chemtrails, och ger bevis för det i domstol?

.
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-09-25 20:44:14 följande:
    Hur mycket man än tror på chems så måste dessa chems in i plan för att kunna släppas ut från plan.
    .
    HELT KORREKT, FRÅN PLAN, VARIFRÅN ANNARS?

HÄR SER DU TYDLIGT HUR CHEMTRAILS ÄVEN HAR HAARP:ats !!!

Eller vill du kalla dessa för kondensstrimmor eller naturliga moln? 

:lol:  :whoco5::lol:

.
  • Gudasänd
    Kerubmamman skrev 2014-09-24 21:06:21 följande:
    Jag har "moderatorsemester" för närvarande så mina kollegor får ta de ärenden som kommer in.

För övrigt har vi riktlinjer att inte moderera de trådar som vi medverkar i som privatpersoner, så jag hade inte kunnat göra nåt nu när jag har svarat i tråden. (i extremfall får vi agera ändå) 
    Mycket bra policy ni har där, Familjeliv!  :thumbsup:

Vad gäller Flashback, så är det helt uppåt väggarna, där det finns såna som exempelvis KimNeilJung som modererar i konspirationsforumet, detta SAMTIDIGT som han själv aktivt medverkar i trådarna, utan att vara det minsta objektiv eller neutral...

Jag har själv varit med om flera gånger när fullt legitima inlägg plötsligt tagits väck, och inte bara det, hela trådar som bara kastats i papperskorgen, bara jag så mycket som nämnt ordet Geocentrism i andra trådar än den enda tillåtna kring ämnet, som tydligen är fullständigt tabu på Flashback...

• Gudasänd
    Aniiee skrev 2014-09-25 21:39:53 följande:

Hmmm.... TS kanske har rätt...

.
    Aniiee, jag bjuckar dig på en otroligt bra, prisbelönt, vetenskapsdokumentär kring chemtrails-problematiken, vid namn:

WHAT IN THE WORLD ARE THEY SPRAYING?

VISST VAR DEN GRYMT SUVERÄN?  :beer:
  • Gudasänd
    jlhm skrev 2014-09-26 04:53:44 följande:
    Den bilden visar Altocumulus moln, se www.steelecountyskywarn.org/cloudtypes.html
    .
    På grund av alla nya skumma HAARP:ade chemtrail-moln (som uppstod på 90-talet), så har NASA tvingats ge ut nya moln-böcker, fullständigt lögnaktiga:

• Gudasänd
    jlhm skrev 2014-09-26 05:55:38 följande:
    Du vet väl att de olika molntyperna som finns har funnits i miljontals år, långt innan några flygplan fanns.
    .
    NASA kallar de naturliga, trots att de överhuvudtaget inte fanns innan 1990-talet, då chemtrailandet tog fart på riktigt!

Du kan inte hitta en endaste bok om moln, innan 1990-talet, som exempelvis visar upp något som detta chemtrail-moln:

SJUKT !!!

.

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-09-26 05:57:43 följande:

Dessutom, sluta TJATA om vad som hände på det jävla flashback. Detta är familjeliv, och inga som skriver där skriver här.

Jag är fullständigt övertygad om att flera av er förnekare här, även håller till på Flashbacks chemtrail-tråd... ni är ju så otroligt desperata nu när folk börjar få upp ögonen för chemtrailsen!   :yes:  :yes:  :yes: 
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-09-26 05:59:00 följande:
    Vad som är SJUKT, RIKTIGT SJUKT, är ditt maniska postande av foliehattslänkar!
    Myter och lögner är folie, och NASA:s nya moln-bilder är därmed foliemoln!

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!