Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Nerfherder skrev 2014-10-27 22:39:58 följande:
    Hur kommer det sig att du plötsligt slutade pm:a mig? Rädd för att bli anmäld?
    Om du nu inte gillar att bli PM:ad och få dig förklarat dina lögner, hur kommer det sig att du inte blockar mig? För att inte avslöja dig ha exakt samma Modus Operandi som EnAnonumius? Cool
  • Gudasänd
    Biffus skrev 2014-10-27 22:36:56 följande:
    För att informera dig om hur bevis fungerar: Det är dina bevis som ska bevisa det du säger, det är inte vi som ska motbevisa din tes. 
    .
    Vad för sorts bevis saknar du exempelvis här?
      :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:

• Gudasänd
    kivirush skrev 2014-10-28 06:35:09 följande:
    Pas. Mer folk som ser det de vill. Hur långt ifrån varandra är planen? Kan du verkligen berätta det för mig via den filmen?
    Huruvida Chemtrailplanet är 50 meter eller 100 meter ifrån det andra planet, gör det nån större skillnad för dig?
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-10-28 07:22:55 följande:

Det var säkert därför hans tråd blev raderad på Flashback, anklagelser till höger och vänster.

Du vet mycket väl att jag aldrig anklagat någon på Flashback för någonting, annat än Fiffifiififi för sitt trollande...
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-10-28 12:25:32 följande:

Gudasänd-- förvaras dina chems i separata tankar ombord på flygplanen eller i bränslet? Har sett olika uppgifter om detta.

Exakt var och hur dessa chemtrailplan förvarar sina giftiga chemblandningar som besprutas över oss, fråga de som sysslar med det:

.

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-10-30 07:04:48 följande:
    Gudafjanten hur fan ska jag kunna veta det??? Jag hånger inte på flashback och kommer aldrig att göra det! Ärligt talat, du vinner inte ett skit på att bete dig som du gör.
    Både du "och" Flashback-moderatorn EnAnonumius kallar mig för "Gudafjanten", hur ska vi tolka det? :evilgrin39:
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-10-30 07:28:00 följande:
    Att det är ett bra smeknamn?
    Men att det endast har kommit från just de två som jag anklagat för att vara samma Flashback-diktator...  Skrattande
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-10-30 07:31:18 följande:
    Ja, det gör skillnad. Planen kommer aldrig att komma nära varandra. Även om det kan se ut som det ifrån Marken. Det betyder att det finns väsentliga skillnader mellan lufttryck, luftfuktighet osv som ger upphov till att ett plan får en k-strimma och den andra inte.
    Skämtar du med oss? :lol::whoco5::lol:

Väsentliga skillnader mellan lufttryck och luftfuktighet mellan dessa två plan? :lol::lol::lol:

.

Vi går inte på ditt patetiska trollande här...:boxing::boxing::boxing:
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-10-30 07:45:04 följande:
    Kan du inte ge mig något mer lite mer substans än en Youtube video. Kan du presentera en forskningsrapport för mig som stödjer din hypotes om att det inte skulle finnas någon skillnad i lufttryck och luftfuktighet mellan planen. Du vet ju inte ens avståndet mellan planen.
    .
    Desinformationen kring kondensstrimmor, det är ytterst sällsynt som man kan se en k-strimma:

globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/the-great-contrail-con.html
    .

:yes::yes::yes:

Moderna flygmotorer skapar inte kondensstrimmor, varför alla strimmor vi ser på himlen är chemtrails:

globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php&Number=10445
    .

.

.

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!