Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

EnAnonumius skrev 2014-09-26 21:20:16 följande:
    Återigen vad är dessa "chemitrails" du babblar om?
    Har du någonsin tidigare sett blodröd kondens sprutas ut från flygplan? :whoco5::whoco5::whoco5:
  • Gudasänd

.
    Mina damer och herrar. detta HAARP´ade chemtrail-moln, , anser desinformatören EnAnonumius (har ni tänkt på det kusligt misstänkt lika KimNeilJung, att dela upp namnet i olika delar med 2 eller 3 versaler) på fullt allvar vara ett fullt naturligt moln:

.

.
    :lol:  :whoco5::lol:   -   :lol:  :whoco5::lol:

.

• Gudasänd

.
    KÄRA VÄNNER,

Idag Lördag den 27 september 2014

GLOBAL MARSCH MOT CHEMTRAILS !!!

STOCKHOLM - Mynttorget (vid Slottet) klockan 13 -15 !!!

.

.

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-09-27 06:54:40 följande:

Jag? Förnedrats? Snacka om storhetsvansinne! Det är inte jag som postar filmer med bevis som inte är bevis utan raka motsatsen. Det är inte jag som konstant vägrar svara på frågor och smiter iväg när det blir lite varmt.

Svara på frågor?

Spelar ingen som roll hur många svar man än ger åt en desinformatör, då denne inte är ute efter att ta in nåt...

• Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-09-27 12:01:58 följande:
    Två KC-135 som efterlämnar två helt normala contrails...
    För det första är det frågan om tre stycken KC-135, alla uppe i stratosfären oannonserade, och alla sprutar de ut sina chems, varav ett av planen sprutar ut nåt blodrött, icke alls normalt...

Sluta upp med ditt trollande!
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-09-27 12:05:00 följande:
    Har du någonsin sett en k-strimma i solnedgång? Det är det som visas här. Solen ger strimman dess rödaktiga färg.
    .
    ÄNNU EN MEDVETEN LÖGN !!!

Alla ni andra, kolla vid 5:30, så ser ni att ulfsas ljuger värre än en häst travar, då det inte alls är någon solnedgång, när KC-135:an dumpar det blodröda materialet över oss:

.

SLUTA TROLLA !!!

,

• Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-09-27 12:07:10 följande:
    Moln som inte har med varesig chems eller HAARP att göra. Ser denna typ av moln av och till.
    Ja, och vet du varför du ser dessa groteska saker till moln av och till?

Exakt, HAARP:ade chemtrailmoln!

• Gudasänd
    lifebringr skrev 2014-09-27 10:44:52 följande:

Det har nu sammanställts en lista på Foliekänds top 22 konspirationsteorier...

UNIKT KLIPP - ULTIMATA VIDEOBEVISET (proffsfilmat) för att chemtrails inte är nån konspirationsteori:

.
    Vad har ni att säga om detta, ni förnekare?  :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:

Kasta in handduken nu, och inse att slaget är förlorat, så ni inte förnedras mer...
    .
  • Gudasänd
    lifebringr skrev 2014-09-27 23:11:36 följande:

WOW... Foliekänd!

Du lägger in ett youtubeklipp ifrån en folihatt som också filmar massa ufon! WOW!Dina foliehattskällor är så bra! Som du ser är han en konspirationsteoretiker (läs folihatt) Vetenskap är inte att fylla i det man inte förstå med fantasi. Det är folieskap!
    DET MÄRKS ATT DU INTE ENS HAR SETT PÅ VIDEON !!!

HUR VORE DET OM DU TITTAR, INNAN DU BÖRJAR KOMMENTERA ???

Vad videomakaren syftade med UFO var ett objekt som han inte kunde identifiera på videon, medan du trodde han syftade på nåt tefat!

Om du nu kan berätta för oss VAD för objekt det är på videon (i slutet), berätta då det för oss, och om du inte kan identifiera det, då tror du också på UFO, dvs Unidentified Flying Object !!!

.

.
  • Gudasänd
    EnAnonumius skrev 2014-09-27 23:48:30 följande:
    Så du tro på allvar att de "sprutar blod" från planet.
    Citera nånstans där jag ska ha påstått att de sprutade blod, tack!  :whoco5:

Sluta trolla!
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!