Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

lifebringr skrev 2014-09-18 20:40:47 följande:

VEM följer foliehatten Dane Wigington? Bara andra foliehattar! 

Hur går det med chippningen av mödrar som du varnade så för?
    1. Varför skulle Dane Wigington vara en foliehatt, med tanke på att han ger oss relevanta fakta kring Chemtrails?

2. Tack vare varningarna så lyckades vi uppenbarligen bromsa upp planerna för mikro-chippningen - var tacksam för det !!!
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-09-19 10:51:13 följande:
    Det du ser på denna film är att dels ett jetplan som lämnar en strimma. vad gäller strimman så ser man att det är ett gap mellan motorer och strimma. Precis som det oftast är med en normal contrail.
    Hade det varit kemikalier så hade de ju inte ''uppstått' x antal meter efter planet utan synts direkt där de släpps ut.

Att vi sedan inte har virus, aluminium, berium, strontium, uran mm i bränslet är en annan sak. Tonvis med annat än bränsle i tankarna hade inte motorerna gillat.

Du visar bränsledumpning där du lite outbildat tror att det är chemtrails. ibland visar du chemtrails via motorerna och ibland inte. Hur skall du ha det?
    Titta på Chemtrailplanet 01:14 - 01:23, ser du något gap?

Tydligen är det massor av aluminium etc i det som dessa Chemtrail-plan sprutar oss med, vilket du får bevis för här i den prisbelönta dokumentären

"What in the world are they spraying?"

• Gudasänd
    Biffus skrev 2014-09-19 20:49:29 följande:
    Filmer är inte bevis. Tror du det själv eller? Har du hört talas om redigering, trickfilmning..?
    Detta säger du samtidigt som du sväljer filmerna kring "Månlandningen" med både hull och hår... Skrikandes
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-09-20 11:55:21 följande:
    Vad tror du händer om man släpper ut massor med aluminium i atmosfären?Aluminium är radarreflekterande och används för att dölja flygplan i krig sk chaff. Trafikledningen skulle inte se oss och vi skulle inte kunna se de oväder som vi använder våra väderradar ombord för att flyga runt.

Svaret är enkelt om man är insatt i verkligheten av flygverksamhet och inte baserar sin kuskap till studier av youtube...

Själv har jag flugit jetplan i 25 år varav de senaste 14 som kapten. Jag har 16600 flygtimmar. Vad har du gudasänd för kunskaper inom aviation? Förutom studier av youtube då alltså? För en riktig pilot är chemtrails helt vettlöst.

Ibland släpps det ut chems i motorerna ibland inte utan det är från tankar ombord. de filmer och bilder som visas är felaktiga eller helt enkelt fejkade. Man kan ofta förklara det som visas på helt naturliga och chemsfria sätt.

Har haft kontakt med ett stort antal sk chemtrailsexperter som trodde på felaktigheter visade det sig. Mest berodde det på ren okunskap.

varför skulle jag och mina kollegor släppa ut ämnen som förgiftar oss själva eller våra barn och vänner?
    IPPC kräver att chemtrail-besprutningen fortgår. Varför skulle de göra det om chemtrails är humbug?

www.geoengineeringwatch.org/ipcc-warns-not-to-stop-chemtrails-aka-solar-radiation-management/
  • Gudasänd
    Tenshii skrev 2014-09-20 14:24:59 följande:
    Spot on. Tror att det var SR som, på gott och ont, lät en chemtrails-stolle vara med på radion tidigare i våras. Hans största argument för hans engagemang var ungefär "Vad skulle det annars vara?". Han såg saker på himlen, han vet inte vad det där, därför finns det en världsomspännande konspiration där högt uppsatta personer sprutar gifter med hjälp av vanliga reguljärflygplan. 

Jag vet inte exakt varför folk känner för att ta den mest vanvettiga förklaringen av dem alla till sig men det bottnar så gott som alltid i en okunskap. Ofta en rejäl sådan. 
    Sveriges Radios granskning av chemtrails var fullständigt vilseledande:

newsvoice.se/2014/07/02/sa-har-vilseleder-sveriges-radio-och-martin-wicklin-om-chemtrails/

newsvoice.se/2014/06/28/sveriges-radio-martin-wicklin-och-tove-palen-granskar-chemtrails/

• Gudasänd
    Zadre skrev 2014-09-20 14:54:28 följande:
    1. Varför? Det faktum att han tror på skiten.

2. Seriöst...
    Vågar du se den här vetenskapliga dokumentären kring chemtrails?

Why in the world are they spraying?

Lust att kommentera dokumentären?

(Inga kommentarer innan ni har sett den!)
  • Gudasänd
    sharatec skrev 2014-09-21 03:07:38 följande:
    För att de behöver spänning, misstänker jag. För en sådan som Gudasänd som tror på både chemtrails, en 9/11-konspiration och en ihålig jord (!) är det förmodligen ett sätt att fly från en upplevt trist vardag.
    Chemtrails över Skåne diskuteras med flygledare.

Lögner serveras!

• Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-09-21 11:23:05 följande:
    En i tornet i Ängelholm blir uppringd av en som det verkar helt okunnig person som svamlar. Går inte att informera dessa personer för de har redan bestämt sig hur fel det än är.

Vi har inga behållare för chems ombord på civila plan som mitt, ändå kan det bli långa strimmor.....hur förklarar du det?

Vi kan inte heller blanda en massa chems i bränslet. Tänk hur en massa aluminium skulle förstöra all radar som används för civilt, militärt bruk. Även flygburen radar som min väderradar skulle förblindas.
    Aluminium används av militären för att förvilla radarbilder sedan 2:a världskriget.
    Här får du förklaringen:

:w000t::w000t::w000t:

.
  • Gudasänd
    Zadre skrev 2014-09-21 22:33:55 följande:
    Klar jag vågar. Frågan är snarare om jag har lust. Har bättre saker för mej än att sitta och titta på fabulerande foliehattar. Nångång när jag har riktigt tråkigt kanske. Kanske tittar lite på den imorgon för att koppla av lite från verkligheten i pluggpauserna.

Lyssnade på radioprogrammet om "chemtrails" på P1.

Jag behövde ingen expert som talade om vad contrails är, hur de uppstår, detta med olika luftfuktighet, olika "lager" i luftrummet, onlika vindriktning osv, osv. Sånt kan man räkna ut med röven och en krita.

Hela tanken på att piloter faktiskt skulle sitta i cockpit och aktivt delta i en sådan giftspridning över planeten han/hon själv och dennes familj bor på är absurd.
    .

Sveriges Radios granskning av chemtrails på P1 var fullständigt vilseledande:

newsvoice.se/2014/07/02/sa-har-vilseleder-sveriges-radio-och-martin-wicklin-om-chemtrails/

newsvoice.se/2014/06/28/sveriges-radio-martin-wicklin-och-tove-palen-granskar-chemtrails/

:skamsen::skamsen::skamsen:
    .
  • Gudasänd
    Aniiee skrev 2014-09-21 22:47:15 följande:
    Vi har fler bevis på månlandingen än filmer.

Men annars, så visst. Kubrick var en duktig filmmakare, så den filmen hade han säkert kunnat fixa.....
    Vilket han ju de facto gjorde också:

www.youtube.com/watch&feature=iv&src_vid=a2g-qvloXns&v=b0hOiasRsrA

:yes::yes::yes:
    .
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!