Teresiat skrev 2014-08-24 13:11:05 följande:
Hur mår ni alla? Här har det shoppats nya bh-ar då alla mina är försmå numera. B kuppor brukade tidigare kunna kännas lite stora men nu sitter C kupor som handen i handsken istället. Det är ganska läckert att kroppen förändras så mycket trots att man är vuxen och har "vuxit klart"
Jag gjorde min första arbetsdag igår efter 5 veckors semester. Kände mig lite ringrostig i början men det gick ganska bra ändå.
Hur känns eran foglossning? Kände igår kväll att jag har fått ont långt ner i ryggen och funderar om det kan vara fogarna, vet inte riktigt hur det ska kännas... Smärtan sitter typ vid svanskotan och strålar ut mot skinkorna och ibland lite ner mot låren... Vad tror ni, kan det vara fogarna eller är det bara min semesterlata kropp som inte är van att stå och gå hela dagarna...? = )
Annars mår jag alldeles för bra... Lite illamående av och till, men annars inte mycket till symtom... Mer och mer nervös inför vul på torsdag, försöker ställa in mig på negativt besked, men hoppet är ju det sista som överger en... = )