• Mandi74

Kan ett förhållande börja med sex?

Vad säger ni? Om man har sex första gången man träffas är det då kört för förhållande eller kan det utvecklas till förhållande ändå?

Mannen jag träffar och jag är av olika uppfattning, han säger att det är kört om man har sex första gången. Så för oss är det kört, vi får nöja oss med att "bara" ha sex. Tungan ute

Men nyfiken på hur andra ser på det och vilka erfarenheter ni har när det gäller sex vid första träffen.

• Svar på tråden Kan ett förhållande börja med sex?
  • Julligulli

J

Mandi74 skrev 2014-07-19 21:51:51 följande:

Ni har rätt, bara jag som känner mig trött och låg idag.

Upp med hakan, det löser sig!

Om du är ute efter ett förhållande så är du ändå värd något bättre än en med den kvinnosynen.
  • Jonzonto

Nä, är väl klart man kan ha sex de första man gör om man vill de! Det har ju absolut inget med om hur man passar ihop med resten så att säga!
    Funkar resten sen också med intressen, osv, osv så finns de väl inge "norm" för hur lång tid det ska ta innan man har sex! Är ju värre om man väntar en månad med å ha sex å allt fungerar superbra å sen funkar verkligen inte sexet.. Det är ju ändå en stor del av förhållandet!

• Anonym (Kan man ju)

Känns faktiskt riktigt bra att efter min dejt ikväll ( första dejten) så åkte jag hem till mej och han hem till sig. Men det finns ju en morgondag oxå;))

• fluu

Tja, varför skulle det inte kunna det?

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (A)

Självklart kan det göra det

• Anonym (xc)

Nej, verkligen inte. Kärlek och förälskelse först. Sen kommer sex som en naturlig följd. 

• Anonym (Snälla frun)

Jag träffade min man på en kryssning i baren vid dansgolvet. 
    Såg honom på håll och tänkte att han ska jag ha!
    Gick fram och pratade ett litet tag innan han frågade om jag skulle följa med till hans hytt. 
    Hann knappt stänga dörren innan vi knullade och som han knullade. 
    Det var i dagarna 20år sedan och han har hjälpt mig att leva ut mina fantasier. 

• KimLinnefeldt

Knäpp snubbe. Klart att en lång kärleksrelation kan börja med sex. Allt annat är moralistiska dumheter.

Bestäm dig för vad du vill med honom, och ta reda på vad han vill. Sen kan du se om ni passar ihop.

• LindaPhil

Sluta vilja till varje pris para ihop känslor och sex, så får du se att allt blir mycket enklare...

• Hellishen

Den killen vill bara ha en ursäkt för att inte ha en relation med dig. Och typ indirekt skuldbelägga dig för att vara en hora som man inte kan vara ihop med...

Om du vill mer än så kan du bara säga, vad synd då får jag gå vidare i mitt liv. Ha re!

• Anonym (E)

För 20 år sen var jag och min bästa kompis ute på klubben, vi drog med en kille och hans kompis hem. Dagen efter sa hon "fan vi skulle inte haft sex, jag kommer ju aldrig höra ifrån honom igen", idag är de gifta med 3 barn

• Anonym (Fiona)
    Livsnjutaren70 skrev 2024-11-05 16:57:23 följande:

Hur många i denna tråden var tonåring på 80-90 talet?

Räcker upp en hand! 
Svar på tråden Kan ett förhållande börja med sex?