• Mandi74

Kan ett förhållande börja med sex?

Vad säger ni? Om man har sex första gången man träffas är det då kört för förhållande eller kan det utvecklas till förhållande ändå?

Mannen jag träffar och jag är av olika uppfattning, han säger att det är kört om man har sex första gången. Så för oss är det kört, vi får nöja oss med att "bara" ha sex. Tungan ute

Men nyfiken på hur andra ser på det och vilka erfarenheter ni har när det gäller sex vid första träffen.

• Svar på tråden Kan ett förhållande börja med sex?
  • Sensitiveguy

Alla är olika, SÅ olika...

• HerrFantasi

Självklart kan ett förhållande börja med sex, men att ha sex redan vid första fräffen hör säkert till ovanligheterna.

• Frontline

Om han säger att det är kört redan efter första gången  så dumpa honom på tippen..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Mandi74
    Frontline skrev 2014-07-19 02:42:14 följande:

Om han säger att det är kört redan efter första gången  så dumpa honom på tippen..

Nä, han kan vara bra att ha så länge.
  • Frontline
    Mandi74 skrev 2014-07-19 02:56:20 följande:

Nä, han kan vara bra att ha så länge. smile1.gif
    Då är ju frågan vad fan vill du  då du redan har bestämt dig?
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Mandi74
    Frontline skrev 2014-07-19 03:00:44 följande:
    Då är ju frågan vad fan vill du  då du redan har bestämt dig?

Läste du hela min trådstart? Jag undrar hur andra ser på det hela. Är inte ute efter att låta fl avgöra mitt öde.
  • Illusion

"Man" hit och "man" dit. Jag kan bara svara på hur jag ser på det. Ja, jag skulle kunna inleda ett förhållande med den personen jag hade sex med för första gång.  

• Mandi74
    Illusion skrev 2014-07-19 03:18:16 följande:

"Man" hit och "man" dit. Jag kan bara svara på hur jag ser på det. Ja, jag skulle kunna inleda ett förhållande med den personen jag hade sex med för första gång.  

Det var det som var meningen, att folk skulle ge sin syn på det hela.
  • Miss Coca Cola

Kan inte tänka mig nåt mer passande sätt för ett förhållande att börja än med just sex, det är ju sex som bygger ett förhållande (enligt mig), så varför inte börja med den "stora stenen".

Bloggar på lillaa.blo.gg
  • Sambokille34
    Miss Coca Cola skrev 2014-07-19 07:56:57 följande:

Kan inte tänka mig nåt mer passande sätt för ett förhållande att börja än med just sex, det är ju sex som bygger ett förhållande (enligt mig), så varför inte börja med den "stora stenen".

mmmm vilken toppen tjej du verkar vara :D fler som dig tack:)
Svar på tråden Kan ett förhållande börja med sex?