• Mandi74

Kan ett förhållande börja med sex?

Vad säger ni? Om man har sex första gången man träffas är det då kört för förhållande eller kan det utvecklas till förhållande ändå?

Mannen jag träffar och jag är av olika uppfattning, han säger att det är kört om man har sex första gången. Så för oss är det kört, vi får nöja oss med att "bara" ha sex. Tungan ute

Men nyfiken på hur andra ser på det och vilka erfarenheter ni har när det gäller sex vid första träffen.

• Svar på tråden Kan ett förhållande börja med sex?
  • humledummle

Ja förhållandet kan börja med sex :) min nuvarande och jag börja med sex . Efter sexet ville vi inte släppa varandra o det har vi inte gjort heller

• Anonym (Absolut)

Sex första natten och 7 år senare sitter vi här kära och lyckliga med 2 barn  

• fiddeification

Vi träffades på fyllan jag följde med på efterfest och vi hade sex i hans kompis soffa. Sen dess har vi hängt ihop i princip varje dag. Han flyttade in efter någon månad och idag har vi ny lägenhet och väntar vårt första barn.

• Smecker

Jag har i mitt liv aldrig inlett ett förhållande med någon jag inte haft sex med på första dejten.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (J)

Jag och min man låg första gången vi träffades. Nu har vi varit tillsammans i åtta år, är gifta och har barn!

• Anonym (Fiona)

De flesta av mina förhållanden har börjat så - därav svar: ja!

• Kereza

Helt klart kan de det; min sambo och jag träffades på krogen, hade ett ONS och inom två veckor (12 dagar) var vi ett par. 

• Exet

Om man har sex eller inte påverkar väl inte chanserna till förhållande på något sätt?

Det är väl i så fall ens egen uppfattning om att det skulle vara något fel som gör det omöjligt...var nu en sådan uppfattning kommer ifrån?

• whydoyoucare

Vi hade sex första gången vi träffades inom loppet av ett par timmar. Har varit tillsammans i över 3 år nu

• Anonym (Kan man ju)

Ska på dejt ikväll. Har aldrig träffats, så vi får väl se hur DET går först. Men visst, skulle man ju bara för sexets skull. Va ca två månader sen jag fick något nu;))) Så nu är man onekligen lite sugen.. Annars och i vanliga fall så tycker jag inte man ska ha det. Vi får väl se om jag lever som jag lär:/

Svar på tråden Kan ett förhållande börja med sex?