JZ79, tänker på er just nu! Håller alla tummarna för att ni ska få ett jättefint resultat. Åhhhhh...lycka till så JÄTTEMYCKET!! Så spännande! Hoppas att ni kan slappna av och njuta av spa, massage, god mat och varandra innan transfer.
Hoppfulla grodan, skickar en kram till dig idag...Det är ju väldigt bra med 5 embryon i frysen! Det är jobbigt att ladda om, men snart hoppas jag att ni har gått vidare och kan se framåt igen. Förstår precis hur du känner med att vilja rensa systemet från alla piller.
Löparnörden, när ska du börja på ditt nya jobb? Känns det bra? Snart är det jul, nyår och sen redan januari!! Och januari...du vet vad det innebär!!,
Myra, hur mår du? Insättning vecka 49? Det närmar sig med stormsteg ju! Vad är nästa steg för dig? Mäta slemhinnan igen? Lycka till!
Redan, tänker på dig. Snart dax för dig igen, eller hur? När drar du igång? Blir det preliminärt i december för dig? Hur mår du nu?
Själv är jag på ruvardag 3 och mår jättebra. Är lite orolig för att jag mår lite för bra. Inga ilningar, ingen trötthet, helt enkelt ingenting. Jämför mina ruvardagarna med de ruvardagar jag hade när jag blev gravid, då kom symtomen på en gång. Ont i brösten, fruktansvärt kissnödig, jättetrött...ja, jag vet att det kan vara olika från gång till gång men jag kan inte låta bli att fundera. På allt. Ruvningen gör mig T O K I G. Jag längtar till att få testa och samtidigt vill jag inte göra det heller. Vill inte se ett minus, igen. Så. Nu ska jag slappna av och njuta, för det är ju så himla lätt. Någon som har några tips på hur man kan skingra tankarna? Jag är ledig hela den här veckan och det känns verkligen jätteskönt, även om det ger en mer tid till att tänka också.
Massor med kramar och lycka till till er alla i tråden.