Redan, testerna som jag tog skulle ta ca en vecka att få svar på. Fodina skickade också in polypen för att checka den. Nu känns det väldigt skönt att jag gjorde hysto, annars hade vi ju inte vetat att jag hade en polyp. Tack för peppningen innan Redan!
JZ79, jag sa bara: -Ta alla tester ni kan! Ungefär så

. Jag fick tips av Zaq1234, på vilka hon hade tagit så jag bad om att få ta samma och så några till. De rabblade lite olika namn och jag sa ja...så om jag ska vara helt ärlig så är jag inte helt säker på vad jag tagit, men hidden clamydia, ureaplasma, mycoplasma har jag tagit i alla fall. Tror de kollade cellförändringar också. Sen tog jag blodprov också, lika bra att ta för det hela, när man ändå är där. ? 201 för alla testerna och lite medicin blev det. ?700 för hyston. Totalt 8292 kr.
Tina70, nästa steg startade redan igår. Fick Duphaston för att äta i 10 dagar och starta en blödning, började redan igår. Efter det blir det Estrofem och sen Utrogest. Så om det inte blir för tråkiga resultat på någon av testerna, så ser det ut som att vi kan få göra FET runt den 10 november.
Löparnörden, testat än?? Hur känner du dig? Håller tummarna stenhårt för dig!
Myra, så roligt att höra att du har kommit igång! Ska bli spännande att följa din resa.
Lycka till alla! Stor kram