Jenny8686 skrev 2015-02-10 10:25:05 följande:
Bim -2 idag och känner inga gravid symtomer alls så nu är det bara att vänta på mensen igen. Som tur är så är sambon ledig hela februari så vi kanske lyckas pricka in äl denna månaden. Funderar starkt på att pröva äl-stickor. Vilka är bäst?! Ska man testa sig med morgon urin eller på kvällen?
Jag har använt clearblue digitala o tycker precis som grodansmamma att dom är väldigt bra o tydliga. Jag har alltid tagit på morgonen ungefär samma tid har jag försökt att ta men det spelar kanske inte så stor roll.
Än är det ju inte kört denna månad så jag håller tummarna för dig :)
joss82 skrev 2015-02-10 10:37:35 följande:
Jag har fått recept på Pergotime, men den är slut hos leverantören. Ska få en spolning den här månaden och hoppades så att det skulle hjälpa till lite, men nu när jag inte får tag på pergotime känns det jättetrist! Någon som råkar ha två paket över (behöver dubbel dos)??? Jag skulle bli evigt tacksam och kan hämta upp den var som helst i Malmö/Lund! Betalar såklart. Behöver börja med den senast torsdag...
Men åh va surt att du inte får tag på nå pergotime :( Det är inte så att de finns på något apotek i närheten som kan skicka till ett nära dig eller funkar det inte så?
grodansmamma skrev 2015-02-10 12:20:47 följande:
Jag börjar tro att jag inte släppte något ägg denna månad :( igår kom en dipp på tempen men idag bara 0,1 grad högre :/
Hade du testat med ÄLtest? det är ju visserligen ingen garanti att ägget släpper om jag förstått det rätt...och det där med att kolla temperatur har jag tyvärr ingen koll på alls :/ Ska tempen höjas mera efter ägget släppt?