• mikamon

Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU

miamarina84 skrev 2015-06-22 19:47:11 följande:

Jag kan tyvärr inget om tempen osv, jag kör efter clearblue fertilitetsmonitor :)

Okey ;) Får vänta och se hur tempen är imorrn. Troligtvis trippar den neråt för nu på kvällen har jag börjat blöda.
  • mikamon
    miamarina84 skrev 2015-06-22 20:48:03 följande:

Jävla mens att den aldrig gör som man vill ;) hur svårt ska det vara kan man undra.....

Ja men eller hur! Tycker den borde lägga av nu ;) Vi som verkligen försökte få ett plus den här månaden.

Nåväl, nya tag i juli förhoppningsvis!. Inte haft ÄL varje månad efter lilla missfallet i julas. Ägglossningen har hoppat över varannan månad.
  • mikamon
    emzerus skrev 2015-07-02 22:42:24 följande:

Tack snälla :)

Hur går det för dig?

Kram till er alla

Jag är på cd14 nu och väntar på ÄL :) Har lång menscykel så det kan dröja ett tag innan ÄL är nära. Fick ÄL på cd41 förra månaden.
  • mikamon
    emzerus skrev 2015-07-06 19:00:44 följande:

Verkar inte gå vägen detta iaf :( Igår morse tog jag det sista digitala testet jag hade hemma "bara för att "...men då stod det Inte gravid!!! På em sen tog jag ett vanligt clearblue o fick svagt positivt... tog även ett sånt imorse o svagt positivt på det med. Men tycker att styrkan borde ju öka men det gör det inte...

Köpte ett till digitalt o tog idag på em ifall det hade varit fel på testet igår men fick Inte gravid igen :(

Ingen blödning än så länge o symtomen håller i sig. Molvärk, ont i ländryggen o väldigt svullna o ömma bröst. Även blivit lätt illamående o yrslig idag men att gravtesten är så pass svaga fortfarande o att det digitala helt plötsligt visar Inte gravid tyder ju på att nåt är fel :(

Ringde kvinnokliniken idag men de sa abar att jag får avvakta någon vecka!! och ta nytt gravtest om mensen inte kommit.

Fyy är så otroligt ledsen o besviken just nu!! :(

Hur går det för dig? :(
  • mikamon
    emzerus skrev 2015-07-07 15:57:55 följande:

Blöder för fullt nu...började för ett par timmar sen så det är kört ????

Jättetråkigt! :( kram!
  • mikamon

Hurraa! ÄL närmar sig! Är det nedsläpp imorrn eller ons så blir jag himla glad. Det betyder att jag då har ÄL på typ cd 22-24, istället för cd40-41 som jag haft tidigare. Hoppas som tusan nu! Vore skönt med en kortare menscykel!

• mikamon
    Leonas skrev 2015-07-14 19:36:09 följande:

Ja, jäklarns vad skönt! Jag börjar iaf komma ned i cykel på ca 40 dagar från 60 dagar. Känns också bra ;D

Hoppas som f-n nu!

Blir lite osäker om ägget verkligen släppte nämligen. Hade typ ingen älsekret och det brukar jag ha massor av i vanliga fall..Så jag är lite fundersam :/

Återstår att se om mensen dyker upp om två veckor eller vad som nu händer! Förvirrat värre :p Jag har haft typ 58dar långa cykler annars.
  • mikamon
    Leonas skrev 2015-07-15 23:27:29 följande:

Jag blir inte klok på det där sekretet heller.. Tummarna hålls för dig nu mikamon!

Här går det bra nu (tror jag?)! Fick positivt ältest 13/7 men även 17/7! :S Den 17/7 fick jag även rosablandade äggviteflytningar och det höll i sig 17/7-20/7. Rikligt med vattniga och äggviteflytningar ända sen i lördags typ. Nu mår jag sjukt illa och har molvärk över magen o svank. Min kroppstemp har gått sakta uppåt från 36.38 (fre) till 36.44(må). Idag tis låg tempen på 36.41.
  • mikamon
    Leonas skrev 2015-07-22 22:28:15 följande:

Ojoj! Ett positivt "ojoj"! Nu j*klarns, håller tummarna!! <3

Blir galen på detta. Tempen har inte gått upp mycket. Från tisdag 36.41 till 36.46 idag. PLUS att jag nu på kvällen fick ett positivt ältest! Ett starkare än vad jag fått innan (13/7 och 17/7).. Så nu tror jag att ägget kommer släppa när som helst. Vore himla skönt för jag har haft en j-vlig vecka med mycket molvärk, illamående och massa älflytningar (rinner nästan längs bena nästan, haha!).

Hoppas på temphöjning i dagarna! :)

Hur får det för dig?
Svar på tråden Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU