Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU
Jag kan tyvärr inget om tempen osv, jag kör efter clearblue fertilitetsmonitor :)
Jag kan tyvärr inget om tempen osv, jag kör efter clearblue fertilitetsmonitor :)
Jävla mens att den aldrig gör som man vill ;) hur svårt ska det vara kan man undra.....
Grattis emzerus!
Tack snälla :)
Hur går det för dig?
Kram till er alla
Verkar inte gå vägen detta iaf :( Igår morse tog jag det sista digitala testet jag hade hemma "bara för att "...men då stod det Inte gravid!!! På em sen tog jag ett vanligt clearblue o fick svagt positivt... tog även ett sånt imorse o svagt positivt på det med. Men tycker att styrkan borde ju öka men det gör det inte...
Köpte ett till digitalt o tog idag på em ifall det hade varit fel på testet igår men fick Inte gravid igen :(
Ingen blödning än så länge o symtomen håller i sig. Molvärk, ont i ländryggen o väldigt svullna o ömma bröst. Även blivit lätt illamående o yrslig idag men att gravtesten är så pass svaga fortfarande o att det digitala helt plötsligt visar Inte gravid tyder ju på att nåt är fel :(
Ringde kvinnokliniken idag men de sa abar att jag får avvakta någon vecka!! och ta nytt gravtest om mensen inte kommit.
Fyy är så otroligt ledsen o besviken just nu!! :(
Blöder för fullt nu...började för ett par timmar sen så det är kört ????
Hurraa! ÄL närmar sig! Är det nedsläpp imorrn eller ons så blir jag himla glad. Det betyder att jag då har ÄL på typ cd 22-24, istället för cd40-41 som jag haft tidigare. Hoppas som tusan nu! Vore skönt med en kortare menscykel!
Ja, jäklarns vad skönt! Jag börjar iaf komma ned i cykel på ca 40 dagar från 60 dagar. Känns också bra ;D
Jag blir inte klok på det där sekretet heller.. Tummarna hålls för dig nu mikamon!
Ojoj! Ett positivt "ojoj"! Nu j*klarns, håller tummarna!! <3