Junibebisar 2014
*men uppvaken är vidriga ska det stå, dumma autocorrect
*men uppvaken är vidriga ska det stå, dumma autocorrect
Gick förresten in på appen wonder weeks och läste nästa utvecklingsfas och då stod mardrömmar med. Kanske att hon är lite före där då för det känns som att hon verkligen är rädd/orolig/ledsen när hon vaknar..
Haha jag blir svartsjuk såfort andra får barn. Jag förstår inte varför, för jag älskar min bebis mest i världen och jag vill inte ha en till just nu. Det kanske är de fantastiska känslorna man får när bebisen är nyfödd man blir avundsjuk på..
Woooow, inatt sov hon faktiskt i 2,5 timmar i sträck vid ett tillfälle!!! :-O såå skönt! Hoppas hoppas på mer sånt!!
Har haft funderingar på att köpa gåstol men är lite kluven om de:-P största grabben använde gåstol och älskade den sen andra grabben ville inte alls sitta i en men lärde sig gå och krypa väldigt tidigt. ..kan man prova gå stolar i affären?
Köpte en hoppgunga igår till henne men hon drunknade i den :-P
Weeee, lilla älskling tog sig plötsligt framåt idag! Över natten så har hon lärt nu att man drar sig framåt på mage om man vill nånstans!! Stolt!!
Jag har sovit totalt en timme inatt/imorse. Haft bebis i famnen större delen av natten. Är det verkligen normalt att de sover SÅ dåligt när de är förkylda/snoriga? Han vaknade var tionde minut och grät. Just nu ligger vi i sängen och jag känner hur hela rummet snurrar. Nätterna innan var heller inge bra och nu en sån här natt totalt utan sömn - jag mår inte alls bra.. Är rädd för att jag ska svimma å är ensam hemma med bebis!
Till nåt positivt, jag skrev ju igår att min lilla älskling äntligen rörde sig framåt och nu när hon hajat det så går det med en jäkla fart när man lägger nåt en bit ifrån henne som hon vill ha. Jäkla målinriktad liten tjej haha! Så jäkla sött när hon drar sig fram med sina små armar <3
Men alltså på riktigt...majskrokarna?! Köpte en påse igår när jag såg att ni hade såna. Hon har den i max 10 sekunder sen är den uppäten...? Hur gör ni med dem?