Kela1981 skrev 2015-01-24 20:33:06 följande:
Herregud vilken människa! Hur kunde hon i första läget tycka att det var konstigt att inte bli bjuden om ni inte kom överens från första början? Hade jag varit dig så hade jag inte nappat på eventuella försök från hennes sida att ta upp ämnet. Ni har aldrig varit vänner och kommer aldrig att bli så varför bry sig. Att hon sen är kvar i nån form av fjortis-fas kan ju inte du hjälpa. Varför blev hon så ledsen över förlovning och graviditet? Hoppas du får en trevlig kväll i alla fall.
Hon insåg väl hut avlägset de två sakerna va i hennes liv, därför blev hon avundsjuk och grät. Positiva vibbar från igår! Hon tog inte upp det alls, ville gärna kramas vid ankomst och när jag skulle hem. Pratade allmänt om livet och mycket om hur det är att ha barn.
På tal om det så va det första kvällen min sambo skulle ta L själv. Han vägrade ta flaskan och tillslut fick sambon i honom gröt istället. Så han somnade kl 21 istället för 20 som han brukar. Rätt bra gjort av min sambo ändå eftersom det alltid är jag som matar och nattar. Vi får nog öva lite mer på detta så att jag kan ta någon barnfri kväll ibland, det behöver man ju som mamma!