AnnC skrev 2015-01-19 12:40:37 följande:
Fick inte veta så mycket, ska ta om provet 12 veckor efter första för att säkerställa diagnos. Men jag vet att de orsakar missfall... även om jag tvivlar lite eftersom mina missfall varit så tidiga. Men i vilket fall så har jag de... känns väldigt jobbigt faktiskt, tvivlar på om jag ens ska fortsätta försöka. Men hur ska jag kunna sluta med min sista erfarenhet av att föda barn. Det får inte "sluta" så... jag kommer vara bitter för resten av livet. Ska träffa gyn imorgon och hoppas få veta lite mer...
Hur går det för dig?
Ja det verkar onekligen som att du/ni har fått så mycket otur/heartbreak/sorg för flera livstidser på bara ett år, men jag vill tro att goda nyheter kommer till goda människor så det måste vända snart.. Fortsätt kämpa!
Ego: nu blöder det inget längre, jag mår tokilla om jag blir minsta hungrig eller varm, boobsen har växt och jag är trött som bara den. Bm sa att jag skulle avvakta, så länge det inte gjorde ont (rejälmensvärk) eller kom mycket blod (som kraftig mens).
Fick hem nya grav.tester och det visade lika starkt som kontrollstrecket inom 5sekunder så jag börjar få upp hoppet på en septemberbebis igen