Inlägg från: in the making |Visa alla inlägg
  • in the making

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Någon som har erfarenheter av blödningar som inte slutat i missfall? Igår blödde det till vid två tillfällen, inte lite men inte mycket heller, sen slutade det igen.. Är lite förvirrad nu, ska ringa min bm imorgon om jag kan gå ifrån på jobbet tänkte jag..v6+0 idag.

• in the making

Jag ser oxå strecket! Spännande!

Blöder igen nu, klarrött men inga klumpar. Mår fortfarande illa så lite hopp finns det. Men det blir som det blir..

• in the making

Drömde förresten att vi fått en supersöt liten flicka inatt, med mycket blonthår. Hoppas det är en sanndröm som den jag drömde om att jag plusade! Mysig oavsett..

• in the making
    AnnC skrev 2015-01-19 09:27:22 följande:

Tror jag fått svar på mina mf nu, har kardiolipinantikroppar

Vad är det? Lät inte så bra?
  • in the making
    AnnC skrev 2015-01-19 12:40:37 följande:

Fick inte veta så mycket, ska ta om provet 12 veckor efter första för att säkerställa diagnos. Men jag vet att de orsakar missfall... även om jag tvivlar lite eftersom mina missfall varit så tidiga. Men i vilket fall så har jag de... känns väldigt jobbigt faktiskt, tvivlar på om jag ens ska fortsätta försöka. Men hur ska jag kunna sluta med min sista erfarenhet av att föda barn. Det får inte "sluta" så... jag kommer vara bitter för resten av livet. Ska träffa gyn imorgon och hoppas få veta lite mer...

Hur går det för dig?

Ja det verkar onekligen som att du/ni har fått så mycket otur/heartbreak/sorg för flera livstidser på bara ett år, men jag vill tro att goda nyheter kommer till goda människor så det måste vända snart.. Fortsätt kämpa!

Ego: nu blöder det inget längre, jag mår tokilla om jag blir minsta hungrig eller varm, boobsen har växt och jag är trött som bara den. Bm sa att jag skulle avvakta, så länge det inte gjorde ont (rejälmensvärk) eller kom mycket blod (som kraftig mens).

Fick hem nya grav.tester och det visade lika starkt som kontrollstrecket inom 5sekunder så jag börjar få upp hoppet på en septemberbebis igen
  • in the making

Vad konstigt Tallbarr, kollade du med äl-tester? Tänkte om den sparsamma mensen var på grund av utebliven äl?

• in the making

Du kanske borde bli doktor när du blir stor Annc! Tänk förr när man bara fick förlita sig på det doktorn sa..

Har haft några mindre blödningar till men mår så jäkla illa nu så det borde vara lugnt. Ska till BM 13e på inskrivning så hoppas jag att vi hittar hjärtljud oxå då..

• in the making

Håller tummarna Tallbarr!

Vi är 18+5 nu och ska på RUL på fredag, än så länge verkar det ha gått bra trots blödningarna jag hade i början..

• in the making

Någon som har erfarenheter av Brita multi-tech 2? Sonen blev för stor för fort för vår stol :-/

• in the making

Ok, det låter ju bra. Vi har en besafe izikid x3 som har max vikt 18kg.och nu väger han det och vill ha honom sittandes baklänges så länge som möjligt så då kollade vi på multi-tech och tyckte att den verkar bra.. Han är så lång och den verkar vara hög i ryggen.

• in the making
    Tallbarr12 skrev 2015-04-22 20:41:42 följande:

Mest att mitt humör är mer instabilt än det brukar vara mellan äl och bim! Men är lite påfrestande på jobbet för tillfället med, så kan säkert bero på det...

Hoppas det är en kombination av jobb och extra hormoner
  • in the making

Näe. jag som hoppades på sent ? Tallbarr..

Fan vad tråkigt med mens.. Vet inget.om slemhinnorna..

Hoppas det går bra på nästa val Annc!

• in the making

Stort grattis bittersweet!

Vad roligt Tallbarr, hoppas du slipper illamåendet! ?

Håller tummarna för er AnnC!

Ca 2 veckor kvar till BF här, börjar bli nervös nu..

• in the making

Stort grattis bittersweet!

Vad roligt Tallbarr, hoppas du slipper illamåendet! ?

Håller tummarna för er AnnC!

Ca 2 veckor kvar till BF här, börjar bli nervös nu..

• in the making

Whey, Grattis AnnC!

Tack Tallbarr, det ska bli spännande att se hur livet med två kids blir.. ????

• in the making

Vad roligt att det går bra i graviditeterna AnnC och Tallbarr! Klarat er från illamåendet?

Här blev det en lillasyster som hunnit bli 7v(föddes 2v innan BF så jag blev lite snuvad på slutet av graviditeten), tyvärr har vi lite struligt med magen så hon är väldigt olycklig på kvällarna men annars är det fantastiskt ?

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)