Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Hm ägglossning inom 24-48timmar tror jag att jag läst någonstans. Hoppas du kryar på dig så ni har chans att få till det!
Hm ägglossning inom 24-48timmar tror jag att jag läst någonstans. Hoppas du kryar på dig så ni har chans att få till det!
Enda sättet man kan se om ägglossning skett är tempning vad jag vet. Det blir en temphöjning efter släppet, minns jag rätt AnnC?
Någon fler som närmar sig bim?
Borde vara någon gång mellan imorgon och tisdag för mig, men jag är inte lika hysteriskt förväntansfull den här gången. Riktigt skönt att känna att om det inte blev nå så gör det inte så mycket.
Bim idag och mens ikväll, punktligt iaf
en julibebis till vore kanske en hit..
Grattis missciss!
Knasigt bittersweet, brukar spottings börja så långt innan? Nidis?
Gick upp 15kg och de rann av under första månaderna, sedan försökte jag gå all in med maten men tappade ändå ganska mycket muskler under amningen. Var normalviktig och hyffsat vältränad numera bara normalviktig. Hinner inte träna så mycket längre tyvärr :'( men lycklig ändå.. Undrar hur kroppen klarar av en andra graviditet?
Åh lycka till imorgon bittersweet!
Håller tummarna för er dom väntar på bim.
Det borde vara dags för äl i helgen och jag insåg just att det betyder att bim blir 10/11 och med sonen plusade vi 11/11/11<3 hoppas på en repris!!
Annc -jag gick tydligare temp-stegring efter äl efter att ha ätit rosenrot två cykler sist, var det rosenroten eller nå annat vet jag ju inte men kanske hjälpte de? Pigg blev jag iaf..
Man kanske skulle kombinera, läste nyss om nån som blev gravid då.
Fast egentligen har jag bestämt mig för att inte ta nåt alls.
Men nu när jag läser ditt inlägg så blir jag osäker igen. Åh suck!
Tar man rosenrot hela cykeln?
Bim idag (äl+14) och ingen tillstymmelse till mens än... Och inga test har jag hemma, så får gott vänta och se...!
Stort grattis tallbarr!!
Ultiva vi är kvar