Inlägg från: in the making |Visa alla inlägg
  • in the making

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Så galet sakta tiden går just nu! Väntar in bim runt den 16e, några fler som går och sucktar?

• in the making

Mm tallbarr, min kollega fick ett glädjeutbrott när jag fråga om hon ville veta en hemlis, hon trodde jag var gravid men vi hade "bara" köpt hus.. Svarade bara tids nog blir det syskon, kollegorna hade gissat på mellan 1-4år till syskon så vi får väl se vem av dem som får rätt..

Typiskt med äl-tajmingen men en snabbis kan vara nog så effektiv..

Önskar jag skulle börja känna symtom men nada och så var det iofs sist oxå så det kanske inte betyder att det är kört..

• in the making

Ja tänk att det finns puckon som knappt ens behöver titta på varandra innan de blir gravida med barn de inte kommer ta hand om på bästa sätt och så finns det underbara blivande föräldrar som får kämpa och kämpa.. Orättvist är bara förnmnet..

• in the making

Är hemskt ledsen för er skull xarxia! Min syster fick utomkveds och opererade även hon bort en ledare så jag har sett hur jobbigt det kan vara, men hon har fått ytterligare barn efter detta så bara känslorna fått lägga sig och kroppen läkt är det bara att köra på! Kram

• in the making

Min syster har kvar äggstockarna men bara en ledare som då pendlar mellan stockarna beroende på var ägget producerats så att det kan komma fram till livmodern för befruktning.. Har jag för mig hon sa.. Finnurlig uppfinning kroppen!

• in the making

BIM-list

1stoltmamma : 17september

In the making : 17september

Missciss: bim 24 september

KnytetsMamma: 25 september (tror jag, vet inte exakt vilken dag jag hade ägglossning men tror på igår)

• in the making

Hm mensen har inte kommit igång än, borde ha varit fullt ös idag men minimalt.. Förvirrande.

Fast nu när jag skriver det här lär den komma igång snart

• in the making
    Tallbarr12 skrev 2014-09-14 00:02:46 följande:

Spännande! När har du bim?

Måndag eller tisdag tror jag. Fast förra cykel var kortare så enligt den borde bim ha varit i fredags så jag vet inte riktigt.. TantRöd dyker säkert upp snart!
  • in the making

Blöder inget men negativt test, kroppen har ballat ur lite antar jag. Bara att vänta ut det hela.

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)