Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
www.viralspot.se/sa-har-du-aldrig-sett-manniskan-bli-till-tidigare-detta-maste-du-bara-se/ har ni sett denna? Fascinerande..
www.viralspot.se/sa-har-du-aldrig-sett-manniskan-bli-till-tidigare-detta-maste-du-bara-se/ har ni sett denna? Fascinerande..
Åh vad spännande, Grattis ???? Bittersweet
Ja och där började jag blöda, 2 dagar tidigare till och med... De där strecket betydde tydligen inget. Blir så arg att kroppen luras, att syskon ska ta längre tid, och nu börjar dessa tankar om de verkligen blir något syskon. Blir så ledsen även om jag lovade mig själv att inte bli det. Ja december nästa då....
Hur "tidigt" har ni haft äl?
Började testa i söndags dag 11 och fick ett hyfsat starkt streck dock inte lika starkt som kontrollstrecket sen blev det svagare dag för dag och nu borta. Enligt de senaste månaden borde jag ha äl fredag dag 16 men kan det ändå ha varit så tidigt som dag 11? De två senaste har äl det varit på dag 13 och 14.
Brukar testerna kunna öka, försvinna och sen öka igen? Någon som har erfarenhet av liknande? Har tänkt så att jag blivit förvirrad nu..
Ja så kan jag ju testa, synd att jag inte minns inloggningen till fertilityfriend ska fortsätta testa också..
Jag ser skuggan AnnaC, spännande!
Förstår din tanke om att "skydda/bespara" honom från besvikelsen. Men är det inte skönt att vara två som vet om det, han lär väl se på dig om det (peppar peppar,usch &fy) inte skulle gå vägen igen?
Ingen tvekan där, Grattis AnnC!! När hade du bim?
Mens på dag 25, så då var det äl dag elva som första testen visade spår av.. Nästa Bim på nyårsafton!
Hoppas det inte blir som du befarar Annc, håller tummarna för er!
Sessanm har du känt av någon ägglossning? Är den "sen" så blir ju mensen sen, tänkte jag..
Är hemskt ledsen över att ni ska måste plågas igen AnnC. Hoppas att ni får er att lyckliga utgång snart ????
Tallbarr. jag såg en fertilitetsläkare på tv för inte så länge sedan som sa att en snabbis med folk i nästa rum gjorde spermierna mer alerta, så det kan ju vara lite positivt oxå
Åh hoppas den stannar Bittersweet!
Vad tror ni om äl-test där Test-strecket är starkare i ena kanten än andra? Tänkte lägga upp en bild men får inte till det via mobilen...