Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Håller tummarna In the making!!!!! Det ska bli flera plus i oktober
Håller tummarna In the making!!!!! Det ska bli flera plus i oktober
Välkommen SaJoH!
Vi är på 5e försök. Jag fyller 30 i slutet av november.
Tjejer en liten off-topic fråga - hur ofta lämna ni era 2-åring för övernattning hos mor/farföräldrar och när lämnade ni barnet för övernattning för första gången?
Ok, men då är det inte bara jag som är sån Vi har lämnat vår dotter över natten bara en gång och det va precis innan hon fyllde 2.
Bara blev lite fundersam om det va bara vi som inte "kunde släppa taget". Har nämligen ett par i min närhet som har lämnat sin bebis över natten flera gånger redan o bebisen är inte ens 1 år gammal.
In the making jag menade inte alls att det är fel att lämna barnet över natten med nån barnet är trygg med. Jag undrade bara hur vanligt det va och om det va bara jag o min man som hade svårt att lämna barnet för övernattning.
Har ÄL idag eller imorgon (vet aldrig exakt vilken dag jag har det) och mannen är bortrest.... Fick utslag på ÄL-testet igår så vi passade på o myste innan han åkte. Men har inte så många förhoppningar på plus i oktober...
Fick du utslag igår o ni hade sex igår så tycker jag det låter som ni har en jättebra chans bittersweet! Håller tummarna!
Pratade med bm idag, de fick återbud, så jag får träffa läkare redan den 22e oktober! så skönt att slippa vänta till mitten på december
Hur går det tjejer? Vilka som väntar på bim?
Jag har bim 24/10 (försök nr 5).
@SessanM - har oxå mått illa till o från de senaste dagar, men mer än säker att det beror på stress (det är bara 5-6 dagar efter ÄL så det kan inte va några gravsympton än).