• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Jo01

[quote=79072639][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-09-20 14:48:58 följande:[/quote-nick][/quote]

Fin fint MeandI.

• Anonym (Tits)

Hur gör jag för att se samt lägga in bilder?

• Anonym (MeandI)

Jo01: Tack

grodanboll73: Tack

Suck: Tack

Mr K69: Tack

Ja: Tack

• Mr K69
    Anonym (Tits) skrev 2018-09-20 18:23:38 följande:

Hur gör jag för att se samt lägga in bilder?

De flesta bilder går att se men vissa försvinner ibland av någon anledning. För att lägga in bilder så måste du få de till en dator, maila dem tex från telefonen. Och spara dem tex på skrivbordet. Sedan skriver du ett inlägg och nedanför rutan du skriver texten så finns det en knapp där det står bifoga bild eller bifoga fil typ. Tryck på den och sök upp skrivbordet till vänster, klicka på den så dyker förhoppningsvis bilden upp till höger. Markera den och tryck bifoga knappen och vänta en stund så dyker bilden upp där du skriver texten. Voila, klart.
  • Anonym (Yl)
    Mr K69 skrev 2018-09-21 17:38:16 följande:

De flesta bilder går att se men vissa försvinner ibland av någon anledning. För att lägga in bilder så måste du få de till en dator, maila dem tex från telefonen. Och spara dem tex på skrivbordet. Sedan skriver du ett inlägg och nedanför rutan du skriver texten så finns det en knapp där det står bifoga bild eller bifoga fil typ. Tryck på den och sök upp skrivbordet till vänster, klicka på den så dyker förhoppningsvis bilden upp till höger. Markera den och tryck bifoga knappen och vänta en stund så dyker bilden upp där du skriver texten. Voila, klart.

Eller så gör man det direkt från telefonen genom att trycka på välj filer under lägg till bild. Går det med ;)
  • Anonym (Nakenvaken)
    Anonym (AnonymQuinna) skrev 2018-09-20 13:56:56 följande:

Hittade inte någon bra tråd att slänga upp,

Passar kanske inte riktigt här men..

Jo, passar! :) Och ger mersmak=längtan efter att se mer! ;)
  • Anonym (Milflover)
    Mr K69 skrev 2018-09-19 06:35:50 följande:

Nu heter tråden stora tuttar. Vad kan man då förvänta sej läsa och se i den? Ja förmodligen är ni ju intresserade av ämnet eftersom ni klickade in här......

Sedan hörde jag ett bra uttryck i kyrkan en gång "har man inget snällt att säga så ska man inte säga något alls". Alltså säger man något ändå så är man inte snäll. Och motsatsen till snäll är.... och vem vill vara det?

Nu bröt jag faktiskt mot mina egna regler, att inte diskutera med idioter och att inte skriva sånt som inte hör till tråden. Sorry för det

Du bryter mot dina egna regler varje gång du skriver ett inlägg.
  • Mr K69
    Anonym (Milflover) skrev 2018-10-10 08:11:43 följande:

Du bryter mot dina egna regler varje gång du skriver ett inlägg.

Ska vi hålla oss till ämnet i tråden? Vill inte sabba för alla
  • Anonym (Milflover)
    Mr K69 skrev 2018-10-10 08:18:54 följande:
    Ska vi hålla oss till ämnet i tråden? Vill inte sabba för alla
    Upp till dig det var du som började. En del saker kan inte vara oemotsagda.
  • Anonym (En riktig man)
    Anonym (tuttar) skrev 2018-09-20 16:01:55 följande:

[quote=79072639][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-09-20 14:48:58 följande:[/quote-nick]

Mmm...får jag runka till dina bröst?[/quote]

Jag tänker på gamla svartvita filmer med män som Humphrey Bogart eller varför inte Gene Kelly. Färglösa på filmduken men, technicolor till trots, färgstarka män. Män med stolthet, värdighet men framförallt integritet. Män som närmade sig kvinnor och sa något manligt underfundigt med en djup basstämma. Män som snackade kjolen av kvinnorna med cigaretten i mungipan och glimten i ögat.Jag inser att det kanske är ett manligt ideal som är något förlegat såhär i tider då vi män går på led skjutandes barnvagnarna och glatt tar den kvoterade föräldraledigheten För att bejaka våra mer vårdande sidor, men följ min tanke, skjut mig inte den politiskt korrekta feminismens namn bara för sakens skull.

Jag tänker på män som klubbar stora urtidsoxar och släpar hem till grottan. Som vaktar landets gränser med automatvapnet i armvecket. Män som korsar Oceaner och upptäcker nya länder. Män som sitter tyngda av allvar och sorger på en obskyr bar i Kuba och släpper oneliners medan de förför kvinnan två stolar bort.

Vi har kommit en bit på vägen i utvecklingskurvan och det här måste väl ändå vara myntets baksida. Svettiga män i för stora kroppar som sitter flåsande på en familjelivssida och berättar att de avser runka till en bild av ett par bröst. Som skriver det med vänster hand medan de pillar med sin lilla pillesnopp med andra med hopp om att få ett svar. Någon befängd dröm om att den med mobilkameran i andra ändan skulle svara att denna patetiska spillra av en man skulle få komma över istället. Spara säden och sprida de fantastiska generna vidare.

Kom igen nu bröder, vad fan hände med manligheten? Stå upp, logga ut, ta på kavajen och gå ut på en bar ikväll. Glittra med ögonen för helvete och snacka blusen av en kvinna istället för det här. Det här får till och med mig att skämmas och då har det fan gått långt bröder.